فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۱۷۴۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

صعود بازار رمزارز بیت‌کوین را به ۲۳هزار دلار می‌رساند؟

صعود بازار رمزارز بیت‌کوین را به 23هزار دلار می‌رساند؟

همانطور که در گزارش‌های قبلی درباره احتمال صعود بیت‌کوین صحبت شد، این رمزارز با بیش از ۴ درصد افزایش به ۲۰۲۶۰ دلار رسیده است. در مقابل، اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و در سطح ۱۴۸۵ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حال حاضر بازار رمزارز در اوایل ۲۶ اکتبر در شرایط سبز قرار دارد، زیرا ارزش بازار جهانی کریپتو در روز گذشته نزدیک به ۵ درصد افزایش یافت و به ۹۷۶ میلیارد دلار رسید. از سوی دیگر، حجم کلی بازار کریپتو با بیش از ۶۹ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۹٫۲۴ میلیارد دلار رسیده است.

حجم کل DeFi در حال حاضر ۳٫۶۶ میلیارد دلار است که ۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار رمزارز را تشکیل می‌دهد. همچنین حجم کلی تمام استیبل کوین‌ها اکنون ۸۰٫۸۵ میلیارد دلار است که ۹۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

بازار رمزارز

برترین برندگان و بازندگان آلت‌کوین - منبع: Coin360

برترین برندگان و بازندگان آلت‌کوین

بهترین عملکردها مربوطه به Toncoin (TON)، Lido DAO (DAO) و Ethereum Classic (ETC) بودند. قیمت Toncoin بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته و به سطح ۱٫۸۰ دلار رسیده است، در حالی که DAO تقریباً ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۱٫۶۷ دلار رسیده است. در همان زمان، ETC بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته در سطح ۲۵ دلار معامله می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Aptos (APT) بیش از ۴ درصد کاهش یافته و به ۸٫۸ دلار رسیده است. همچنین قیمت Klaytn (KLAY) بیش از ۴ درصد کاهش داشته و به حدود ۰٫۱۹ دلار رسیده است.

رأی بریتانیا به تنظیم رمزارزها

از روز سه‌شنبه، مجلس بریتانیا، به لایحه خدمات مالی و بازارها، که شامل مقرراتی برای تنظیم دارایی‌های رمزنگاری به عنوان ابزارهای مالی است، رأی مثبت داده بود.

اتاق پارلمان، مجلس، برای قرائت لایحه پیشنهادی خدمات مالی و بازار، که به طور کلی طرح اقتصادی بریتانیا پس از برگزیت(Brexit) را خط به خط ترسیم می‌کند، تشکیل جلسه داد.

اندرو گریفیث، نماینده پارلمان، اصلاح این اقدام را توصیه کرد، تا ارزهای دیجیتال و توکن‌ها تحت صلاحیت تنظیم‌کننده‌های مالی کشور قرار گیرند.

استیبل‌کوین‌ها نوعی رمزارز هستند که به ارزش دارایی دیگری مانند دلار آمریکا یا طلا متصل می‌شوند و پیش‌نویس لایحه قبلاً مقرراتی را برای گسترش محدودیت‌های موجود به استیبل کوین‌های متمرکز بر پرداخت شامل می‌شود.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که ریشی سوناک روز دوشنبه به عنوان نخست وزیر این کشور روی کار آمد. سوناک در سمت قبلی خود به عنوان وزیر دارایی از ارزهای دیجیتال حمایت کرد.

بازار رمزارز و بیت‌کوین

نمودار قیمت بیت‌کوین - منبع: Tradingview

روند کنونی بیت‌کوین

قیمت فعلی بیت‌کوین ۲۰۲۴۵ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱۵۱ میلیارد دلار است. بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش یافته است. این رمزارز در CoinMarketCap در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۳۸۸ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

روز چهارشنبه، بیت‌کوین پس از خارج شدن از الگوی مثلث متقارن در سطح ۱۹۲۵۰ با سرعت شدیدی، صعود پیدا کرد. همانطور که در گزارش‌های قبلی درباره احتمال صعود بیت‌کوین صحبت شد، بیت‌کوین از سطوح مقاومت فوری در ۱۹۶۰۰ و ۱۹۹۰۰ دلار عبور کرد.

در حال حاضر، این رمزارز با مقاومت فوری در سطح ۲۰,۴۳۰ دلار مواجه است. RSI و MACD در یک منطقه خرید باقی مانده‌اند و از احتمال یک روند صعودی حمایت می‌کنند. به طور مشابه، میانگین متحرک ۵۰ روزه از خرید بالاتر از سطح ۱۹۳۰۰ دلار پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، شکست الگوی سه گانه می‌تواند روند خرید را به ۲۱۰۰۰ دلار یا ۲۱۹۰۰ دلار افزایش دهد. با این حال، اگر روند صعودی ادامه یابد، بیت‌کوین می‌تواند به سطح ۲۳۰۰۰ دلار برسد.

از جنبه نزولی، حمایت فوری بیت‌کوین نزدیک به ۲۰۰۰۰ دلار (سطح روانی) و ۱۹۶۰۰ دلار باقی می‌ماند.

بازار رمزارز و اتریوم

نمودار قیمت اتریوم - منبع: Tradingview

روند اتریوم به دنبال بیت‌کوین

قیمت فعلی اتریوم ۱۴۸۵ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در سطح ۳۱ میلیارد دلار قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است. این رمزارز در CoinMarketCap در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۱۸۱ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد.

از نظر تکنیکال، اتریوم در حال افزایش است و قبلاً یک اصلاح فیبوناچی ۳۸٫۲ درصد را تکمیل کرده است و اکنون به سطح مقاومت بعدی ۱۵۵۰ دلار نزدیک می‌شود. در بازه زمانی روزانه، این رمزارز یک کندل صعودی را بست، که نشان دهنده ادامه روند صعودی است و احتمالاً باعث خرید بیشتر در اتریوم می‌شود.

شاخص‌های پیشرو مانند RSI و MACD به سمت بالا می‌روند. در نتیجه، شانس ادامه روند صعودی بالای سطح ۱۴۰۴ دلار همچنان بالاست. شکست قیمت بالای ۱۵۵۰ دلار ممکن است قیمت ارتریوم را در سطح ۱۶۵۰ یا ۱۷۸۵ دلار قرار دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.