فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۲۲۷۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل قیمتی کاردانو و احتمال روند صعودی آن

تحلیل قیمتی کاردانو و احتمال روند صعودی آن

به دنبال عقب نشینی گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت کاردانو بالاتر از سطح حمایت مهم خود قرار دارد. گفتنی است، این توکن پس از ورود خریداران به منطقه پشتیبانی 0.3350 دلار، شاهد بهبودی در روند قیمت بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند صعودی کاردانو شاهد تضعیف شتاب قیمت توسط مقاومت سطح 0.4200 دلار در آخر این هفته بود. اگر حمایت فوری قیمت در 0.4000 دلار باقی بماند، سرمایه‌گذاران می‌توانند مشتاقانه منتظر ادامه تلاش کاردانو به سمت سقف‌های بعدی باشند. هدف اول از دید هولدرهای کاردانو ابتدا 0.50 دلار و سپس 1 دلار در تایم-فریم هفتگی و در بلند مدت است.

چارلز هاسکینسون بازنشسته نمی‌شود

بنیانگذار کاردانو و مدیر عامل Input Output Hongkong (IOHK) در ویدیوی اخیر خود گفت که آماده بازنشستگی نیست.

هاسکینسون در این ویدیو بیان کرد، دیدن افرادی که در مورد پیشرفت کاردانو صحبت‌های نادرستی می‌گویند «ناراحت کننده» است. او به پیروانش اطمینان داد که تا وقتی «هدفی برای رسیدن وجود دارد» دست بردار نخواهد شد.

پیش‌بینی قیمت کاردانو

نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار رمزارز، چشم انداز کوتاه مدت صعودی را به تصویر می‌کشد که می‌تواند پایه و اساس یک روند مثبت بلندمدت را ایجاد کند.

با نگاه به نمودار روزانه قیمت، اندیکاتور Super Trend یک سیگنال خرید ارائه کرده است، که هم سرمایه‌گذاران خرد و هم سرمایه‌گذاران خارج بازار را وادار می‌کند تا برای یک حرکت صعودی قابل توجه به بازار بپیوندند.

مانند شاخص میانگین متحرک، اندیکاتور Super Trend نیز با قرار گرفتن روی نمودار، بینش‌هایی را برای سنجش نوسانات بازار نمایان می‌کند. بسته شدن روزانه کندل قیمت بالای این اندیکاتور، سیگنال خرید را برای خریداران ارسال می‌کند، همانطور که در نمودار روزانه زیر مشاهده می‌شود، کاردانو احتمالاً تا زمانی که Super Trend برای ارسال سیگنال فروش بالای آن قرار نگیرد، در دست گاوها خواهد ماند.

کاردانو

وضعیت اندیکاتورها در چارت کاردانو، منبع: Tradingview

شاخص‌های واگرایی میانگین متحرک (MACD) و شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) نیز چشم انداز مثبتی را پیش‌روی قیمت نشان می‌دهند. اگر MACD بالاتر از خط میانگین باقی بماند، معامله‌گران می‌توانند موقعیت‌های خرید خود را حفظ کنند.

چشم انداز خوش بینانه مشابهی را می‌توان در شاخص DMI نیز مشاهده کرد، همانطور که توسط خط -DI به رنگ آبی در بالای +DI منعکس می‌شود.

شایان ذکر است که گاوهای بازار آماده هستند تا حرکت قیمت را به سمت بالا، با هدایت الگوی وی شکل، تقویت کنند. این الگو به شدت صعودی است و پس از یک روند نزولی طولانی شکل می‌گیرد.

کاردانو

نمودار روزانه ADAUSD، منبع: Tradingview

با کاهش فشار سربار، خریداران به بازار هجوم می‌آورند و قیمت این دارایی را به سطحی می‌برند که الگو وی شکل کامل شود.

چه چیزی می‌تواند حرکت صعودی قیمت کاردانو را باطل کند؟

بر اساس مدل سود/زیان ارزش واقعی بازار (MVRV) از سایت Santiment، اکثر دارندگان کاردانو در سود هستند. این مدل زنجیره‌ای، نسبت سود یا زیان سرمایه‌گذاران کاردانو را با در نظر گرفتن قیمتی که آخرین بار توکن‌ها در آن جابه‌جا شده‌اند در مقایسه با ارزش بازار فعلی‌شان، ردیابی می‌کند.

نمودار زیر نسبت MVRV بالای 1 را نشان می‌دهد. قرارگیری شاخص در بالای 1 نشان می‌دهد که آدا کمی بیش از حد ارزش گذاری شده است. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذاران ممکن است در این قیمت‌ها بفروشند تا سود خود را تضمین کنند.

کاردانو

نسبت MVRV

فشار سربار ممکن است در حین ثبت سود افزایش یابد. این مسئله می‌تواند اصلاح 3.5% در روز دوشنبه را توضیح دهد. با این وجود، این دلیلی برای نگرانی نیست، زیرا عقب‌نشینی‌ها به سرمایه‌گذاران حاشیه‌ای اجازه می‌دهد تا دوباره وارد بازار شوند و در نتیجه تقاضا را افزایش دهند، که در نهایت این مسئله قیمت ADA را بالاتر می‌برد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.