فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۲۷۳۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نهنگ‌ها در حال سرمایه‌گذاری در این پروژه متاورس هستند

نهنگ‌ها در حال سرمایه‌گذاری در این پروژه متاورس هستند

در حال حاضر پیش‌فروش پروژه جدید رمزارز RobotEra، سرمایه‌گذاری عظیمی را جذب کرده است. این پروژه یک بازی درآمدزا و فعال در متاورس است که توانسته توجه کاربران کریپتو را به خود جلب کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پروژه متاورس تحت حمایت LBank Labs تاکنون نزدیک به 120 هزار دلار سرمایه‌گذاری را در کمتر از یک هفته از زمان شروع به کار جمع آوری کرده است. همچنین شایعه شده است که نهنگ‌ها توکن بومی این پروژه، TARO را در مرحله اول پیش‌فروش خریداری می‌کنند.

توکن‌های TARO به قیمت 0.02 دلار

پیش‌فروش RobotEra به تازگی راه اندازی شده است و در اولین مرحله از سه مرحله خود قرار دارد. گفتنی است، توکن‌های TARO تنها با قیمت 0.02 دلار هر کدام به فروش می‌رسند. که این موضوع، TARO را به یکی از بهترین رمزارزهای زیر 1 دلار برای خرید تبدیل می‌کند.

توکن‌ها که موارد استفاده مختلفی از جمله برای جوایز درون بازی، قرعه‌کشی و حق رای در DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) را دارند، طی سه مرحله 60 درصد افزایش یافتند.

گفتنی است، در مرحله 2، قیمت این رمزارز به 0.025 دلار و در مرحله سوم و آخر به 0.032 دلار خواهد رسید.

علاوه بر این، RobotEra تنها 15 درصد از حداکثر 1.8 میلیارد عرضه خود را برای خرید در طول پیش‌فروش در دسترس می‌گذارد. همچنین تیم RobotEra توسط CoinSniper و KYC نیز تأیید شده‌اند.

متاورس

با RobotEra درآمد فعال و غیرفعال کسب کنید

سرمایه‌گذاران از RobotEra بسیار هیجان‌زده هستند زیرا این پروژه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا درآمد فعال و غیرفعال را به روش‌های مختلف در اکوسیستم خود ایجاد کنند.

در این بازی، بازیکنان برای کمک به بازسازی سیاره TARO که توسط یک رویداد فاجعه‌بار نابود شده است، به ربات‌های NFT نیاز دارند تا قطعاتی از زمین را خریداری کرده و سپس آن‌ها را همانطور که باید بازسازی کنند.

بازیکنان RobotEra می‌توانند از راه‌های متعددی جوایز مختلف کسب کنند. آن‌ها می‌توانند با فعالیت در کوئست‌ها، شرکت در رویدادها، استخراج منابع و یا از سرزمین‌های متاورس درآمد مناسبی به دست آورند.

در فضای این بازی، هیچ دانش کدنویسی نیاز نیست. بازیکنان با استفاده از ابزارهای تهیه شده در بازی، برای ساخت جاده‌ها، خانه‌ها، فضاهای رویداد، سالن‌های کنسرت، موزه‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کنند. همه این‌ها در حالی است که صحنه‌های پویای سه بعدی، کاربر پسند، فیزیک و صدا را نیز می‌توان به زمین متاورس اضافه کرد.

متاورس

قطعات زمین در متاورس کاملاً قابل معامله هستند، همچنین می‌توان با اخذ هزینه پذیرش در رویدادها یا فروش فضای بیلبورد به تبلیغ کنندگان، از این فضاها درآمد ایجاد کرد.

توسعه‌دهندگان RobotEra بر این باورند که ابزارهای کاربردی بیشتری می‌توان در آینده نزدیک به متاورس Taro اضافه و ساخته شود.

بازیکنان همچنین می‌توانند ربات بسازند، ارتقا دهند و آن‌ها را سفارشی‌سازی کنند، که سپس می‌توانند در بازار آزاد به عنوان NFT فروخته شوند.

توکن‌های TARO همچنین می‌توانند برای ایجاد درآمد غیرفعال و همچنین اعطای حق رای به سهامداران در تصمیمات جامعه در DAO قرار بگیرند. سرمایه‌گذاران بالقوه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه باید از طریق وایت پیپر RobotEra درباره این پروژه مطالعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.