فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۱۸۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین در محدوده ۲۶ هزار دلار

پیش بینی قیمت بیت کوین در محدوده 26 هزار دلار

قیمت بیت کوین وارد مرحله تثبیت شده است و در محدوده 25 هزار و 400 دلار تا 26 هزار و 200 دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دوره تثبیت بیت کوین نشان دهنده یک توقف موقت در حرکت صعودی یا نزولی این ارز دیجیتال است. سوال اصلی معامله‌گران اینجاست که بیت کوین چه زمانی از این محدوده خارج می‌شود؟

پیشنهاد اعضای کنگره در باب تصمیمات SEC

دو نماینده جمهوری خواه کنگره، ناامیدی خود را از رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دلیل مخالفت طولانی این سازمان علیه صنعت ارزهای دیجیتال ابراز کرده‌اند.

وارن دیویدسون روز دوشنبه در توییتر خود اعلام کرد که قانونی تحت عنوان تثبیت SEC ارائه کرده است، که هدف آن تغییر ساختار SEC و برکناری گری گنسلر از سمت خود به عنوان رئیس این سازمان است. دیویدسون بر لزوم حفاظت از بازارهای سرمایه ایالات متحده در برابر سیاست‌های رئیس فدرال رزرو کنونی، تأکید کرد.

روز سه شنبه، SEC شکایتی علیه Coinbase، به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار تنظیم کرد. در ادامه نیز Coinbase در بیانیه‌ای به Decrypt از SEC به دلیل اتخاذ رویکردی مبتنی بر تنظیم دارایی‌های دیجیتال انتقاد کرد.

همچنین بایننس ایالات متحده نیز روز پنجشنبه SEC را به استفاده از تاکتیک‌های نامناسب تحت عنوان بخشی از آنچه آنها یک کمپین ایدئولوژیک علیه صنعت ارز دیجیتال آمریکا نامیدند، متهم کرد.

علاوه بر این، حتی در داخل SEC، رئیس Gensler با انتقاد کمیسیونر Hester Peirce، نیز مواجه شده است. کمیسر پیرس به طور مداوم مخالفت خود را با تلاش‌های نظارتی کمیسیون برای هدف قرار دادن ارزهای دیجیتال به استفاده از قوانین موجود در بخش مالی اعلام کرده است

پروژه ماینر سبز به کمک انرژی آتشفشانی در السالوادور

Volcano Energy، یک شرکت مبتکر در زمینه استخراج بیت کوین، اعلام کرده است که قصد دارد یک نیروگاه انرژی تجدیدپذیر 241 مگاواتی در السالوادور احداث کند.

هدف این تسهیلات پشتیبانی از یکی از بزرگترین مزارع استخراج بیت کوین است که با ظرفیت پردازش استخراج 1.3 EH/s فعالیت می‌کند. گفتنی است، بخش عمده‌ای از این انرژی از سلول‌های فتوولتائیک (خورشیدی) تامین خواهد شد. هزینه کل پروژه نیز 1 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 26 هزار و 127 دلار معامله می‌شود که تا به این لحظه نزدیک به 1 درصد افزایش داشته است. قیمت بیت کوین در ابتدای امروز کمی رشد داشت، اما نتوانست از سطح مقاومت 26 هزار دلاری عبور کند.

از نقطه نظر تکنیکال، بیت کوین با مقاومت قوی در حدود 26 هزار و 180 دلار مواجه است، در حالی که حمایت نزدیک بیت کوین نیز در سطح 25 هزار و 400 دلار قرار دارد. سطح 25 هزار و 400 دلار در بازه زمانی چهار ساعته بسیار مهم خواهد بود زیرا ثبات قیمت بیت کوین را فراهم می کند.

بازار در حال حاضر مشغول تثبیت است و بیت کوین در محدوده 26 هزار و 180 دلار به عنوان حد بالا و 25 هزار و 400 دلار به عنوان حد پایین معامله می‌شود.

علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) به عنوان مقاومت در حدود 25 هزار و 900 دلار عمل می‌کند. قیمت بیت کوین در حول و حوش این سطح در نوسان است که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده مقاومت قوی فروشندگان باشد.

اگر سطح حمایتی 25 هزار و 400 دلار شکسته شود، با افزایش فشار فروش، بیت کوین می‌تواند به سطوح پشتیبانی بالقوه 24 هزار و 950 دلار و سپس 24 هزار و 700 دلار برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.