کد مطلب: ۸۳۷۱۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رالی جدید په په و دوج کوین / فصل آلت کوین‌ها در راه است؟

رالی جدید په په و دوج کوین / فصل آلت کوین‌ها در راه است؟

کاهش دامیننس بیت کوین به زیر 50 درصد و پیروزی ریپل در دادگاه می‌تواند نشانه‌ای برای آغاز رالی صعودی آلت کوین‌های بازار رمزارز باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با پیروزی ریپل در بخشی از پرونده حقوقی چند ساله خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، دامیننس بیت کوین در چهاردم جولای به حدود 49.76 درصد رسید و قیمت تعدادی از آلت‌ کوین‌ها با افزایش مواجه شد. بسیاری باور دارند که آغاز فصل آلت‌ کوین‌‌ها در راه است. با این وجود نمی‌توان به صورت قطعی گفت که این رالی قیمتی، صعودی بلندمدت برای آلت‌ کوین‌ها به همراه خواهد داشت.

بیت کوین

روند دامیننس بیت کوین (منبع: Trading View)

صعود قیمتی آلت کوین‌های بازار

به دنبال پیروزی ریپل در دادگاه، قیمت ریپل (XRP) با رشدی 83 درصدی به قیمت 0.866 دلار رسید و به مدت کوتاهی تبدیل به چهارمین دارایی رمزارزی از لحاظ ارزش بازاری شد. آلت‌ کوین‌های دیگری نیز در چهاردم جولای با رشدهای قیمتی دو رقمی مواجه شدند. اتر (ETH) نیز با رشد هشت درصدی، برای اولین بار در سه ماه اخیر به قیمت 2000 دلار دست یافت و کاردانو (ADA) با رشد بالای 25 درصدی به قیمت 0.357 رسید.

وضعیت میم‌کوین‌های بازار

په په و دوج کوین در ۲۴ ساعت اخیر، ستاره‌های بازار میم‌کوین‌ها بوده‌اند. په په کوین در روز گذشته حدود 20 درصد افزایش قیمت داشته است. دوج کوین نیز در همین مدت، موفق به رشد 10 درصدی شده است. با این وجود، این رشد قیمتی پایدار نبوده است و هر دوی این میم‌کوین‌ها با ریزش قیمتی حدود پنج درصدی در زمان نگارش این گزارش همراه بوده‌اند.

همانطور که در نمودار قیمت این دو پروژه در تصاویر پایین مشاهده می‌شود، روند قیمت هر دو پروژه متاثر از روند کلی بازار آلت کوین‌ها بوده و در صورتی که خریداران نتوانند از آخرین حمایت قیمتی این دو ارز دیجیتال پشتیبانی کنند، احتمال بازگشت قیمت و ریزش به کفی پایین‌تر از آخرین کف آن‌ها وجود خواهد داشت.

پروژه جدید میم کوین Mr. Hankey Coin با نماد $HANKEY نیز موفق به فروش کامل در مرحله پیش‌فروش شد و توانست تنها در 9 ساعت، مبلغ 500 هزار دلار سرمایه را جذب کند. باید توجه داشت که بسیاری از پروژه‌های میم کوینی بازار، آینده موفقی نخواهند داشت و پیش از سرمایه‌گذاری نیاز است تا تحلیل‌های بنیادی درباره پروژه مربوطه انجام شود.

نمودار قیمت دوج کوین

نمودار قیمت دوج کوین، منبع: Tradingview نمودار قیمت په په نمودار قیمت په په، منبع: Tradingview

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که بسیاری از پروژه‌ها در فضای بازار رمزارز می‌توانند منجر به ضرر سرمایه‌گذار شوند و برخی نیز جزئی از یک پروژه کلاهبرداری باشند. از این رو، پیش از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و یا استفاده از پلتفرم‌های رمزارزی، تحقیقات لازم را به‌ عمل آورید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.