فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۸۸۴

ورود مرغ به تهران در آستانه تعطیلات افزایش یافت

ورود مرغ به تهران در آستانه تعطیلات افزایش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از ورود روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ به استان خبر داد و گفت: در آستانه تعطیلات این رقم به بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن رسید.

به گزارش تجارت نیوز،

جبرئیل برادری با بیان اینکه توزیع و عرضه مرغ در بازار استان از شب عید و ایام ماه مبارک رمضان تاکنون بدون وقفه ادامه دارد، افزود: مرغ منجمد برحسب نیاز بازار همچنان با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه در زمان حاضر کل مصرف مرغ تهران روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن است، اظهارداشت: به طور متوسط بخشی از این میزان مرغ از طریق استان های معین تامین و توزیع می شود.

برادری تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد علاوه بر میادین تره‌بار، در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، تعاونی‌های مصرف و واحدهای عمده و خرده فروشی زیر نظر اتحادیه پرنده و ماهی در حال توزیع است و در ایام تعطیل نیز کشیک سردخانه‌ها فعال بوده و واحدهای متقاضی می توانند با هماهنگی این اتحادیه علاوه بر میدان بهمن به سردخانه های مربوطه مراجعه و نسبت به تامین گوشت مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی در خصوص وضعیت فعلی بازار گفت: اکنون گوشت مرغ در اکثر فروشگاه‌های شهر تهران با قیمت های مصوب عرضه می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران افزود: با روند مستمر عرضه، نظارت‌های دقیق بازرسان سازمان و کنترل فرآیندهای تأمین و توزیع عمده کالا و جلوگیری از سودجویی ها و گران‌فروشی نیز ادامه دارد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.