فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۵۵۴

توقف صادرات مرغ تکذیب شد

توقف صادرات مرغ تکذیب شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خبر توقف صادرات را مرغ را تکذیب کرد و گفت: اکنون به طور متوسط ۲۰هزار تن گوشت مرغ در ماه صادر می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

اکبر فتحی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورز توقف صادرات مرغ را تکذیب کرد و در توضیح بیشتر در این باره گفت: در تعطیلات چندروزه‌ای که اخیرا پشت سر گذاشتیم به دلیل افزایش تقاضای داخلی برای گوشت مرغ، انجماد مرغ تازه محدود شد تا بازار داخل مدیریت شود.

وی افزود: استان‌های شمالی که تامین‌کننده بازار تهران هستند، شمار زیادی از مسافران را در تعطیلات یادشده در خود جای دادند و تقاضا در این استان‌ها برای گوشت مرغ در آن بازه زمانی افزایش یافته بود و این استان‌ها در این چند روز تنها می‌توانستند تقاضای استان را تامین کنند، بنابراین به طور موقت تامین نیاز داخل در اولویت قرار گرفت. 

دبیر ستاد هماهنگی امنیت غذایی کشور تصریح کرد: اتحادیه‌های مربوطه و تولیدکنندگان خود در جریان این امور هستند و می‌دانند که صادرات اکنون در حال انجام است و توقف موقت نه در صادرات بلکه در انجماد مرغ تازه اتفاق افتاده بود و اکنون انجماد مرغ تازه و در ادامه صادرات گوشت مرغ برقرار است و به طور متوسط ۲۰هزار تن گوشت مرغ در ماه صادر می‌شود.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.