فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۲۰۳۸۷۹

کدام موبایل‌ها کمترین امواج منفی را دارند؟

کدام موبایل‌ها کمترین امواج منفی را دارند؟

با این حجم استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، بسیاری از مردم نمی‌دانند که استفاده طولانی‌مدت از این وسیله ممکن است چه آسیب‌هایی را متوجه آنها کند. این اینفوگرافیک به شما نشان می‌دهد که کدام تلفن‌های همراه کمترین امواج را ساطع می‌کنند.

پیش‌تر اینفوگرافیکی درباره تلفن‌های همراهی منتشر کردیم که بیشترین امواج منفی را دارند. هر چند همچنان مطالعات و تحقیق درباره امواجی که از تلفن همراه ساطع می‌شود، ادامه دارد، اینفوگرافیک زیر نشان می‌دهد که کدام تلفن‌های همراه کمترین امواج منفی را به هنگام مکالمه از خود ساطع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، سونی اکسپریا M5 کمترین امواج منفی را با مقدار ۰٫۱۴ وات بر کیلوگرم دارد. نیمی از تلفن‌های همراه این فهرست محصول شرکت سامسونگ هستند که کمترین امواج منفی را ساطع می‌کنند. در مقابل، موبایل‌های شرکت اپل که رقیب اصلی شرکت سامسونگ است، دارای بیشترین امواج منفی است.

SAR مخفف Specific Absorption Rate (نرخ جذب خاص)، در واقع میزان انرژی جذب‌شده توسط بدن است که با واحد وات بر کیلوگرم اندازه‌گیری می‌شود که استاندارد حداکثر میزان آن در آمریکا و کانادا 1.6 w/kg (وات بر یک کیلوگرم وزن بدن) و در اروپا 2 w/kg است. اما هرچه میزان SAR کمتر باشد، میزان جذب بدن از امواج کمتر و اثرات زیان‌آور وسیله مذکور کمتر خواهد بود.

موبایل ها کمترین امواج را دارند

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.