کد مطلب: ۸۱۲۴۷۰

سرویس نظارت تصویری شرکت مخابرات ایران رونمایی شد

سرویس نظارت تصویری شرکت مخابرات ایران رونمایی شد

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مخابرات ایران سرویس‌ نوآورانه‌ای به عموم مردم ارائه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز از سرویس نظارت تصویری شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.

هوبان، سرویس کامل نظارت تصویری مبتنی بر ابر به صورت زمانی و فاقد هرگونه هزینه پنهان برای مشتری است. مشتریان این سرویس به آسانی با خرید این سرویس، محصولات و خدمات متعددی از جمله پهنای باند اختصاصی، نصب و راه‌اندازی در محل مشتری، دوربین مداربسته کنترل کیفی شده در بالاترین سطح استاندارد، اقلام جانبی نصب، پردازش و فضای ابری ذخیره‌سازی، راهکار امن نشانی اختصاصی یکتا، پایش برخط سلامت تجهیزات و بستر، سکوی امن و رمزنگاری حرفه‌ای، داشبرد مدیریتی، پشتیبانی 7*24 را به صورت یکجا دریافت می‌کنند.

این سرویس همچنین مشتری را قادر می‌کند تا از مزایای یکپارچه‌سازی، هوشمندسازی و راه‌حل‌های نظارت تصویری تخصصی مبتنی بر فضای ابری بهره‌مند شود و علاوه بر آن از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده کنند.

تجهیزات نظارت تصویری به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا این سرویس بدون خرید سخت‌افزار و زیرساخت با ضمانت پایداری سرویس و دیگر مزیت‌ها، در اختیار هموطنان قرار گیرد.

این سرویس پس از طی مراحل بلوغ به عنوان اپراتور ملی VSaaS سرویس‌های ارزش افزوده دیگری در حوزه تصویر و ویدیو از جمله آنالیزهای پیشرفته هوش مصنوعی، نگهبان هوشمند، مراقبت هوشمند سالمندان و سرویس خانۀ هوشمند را تماماً ابری و مبتنی بر تصویر، برای اولین بار در کشور ارایه خواهد کرد.

در این مراسم، مجید سلطانی _ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران _ در آیین رونمایی از سرویس نظارت تصویری اظهار کرد: تقریبا چند ماهی است که کارهای مطالعاتی این طرح و استفاده از خدمات ابری شروع شده است. در کمیته تجاری هم‌ چند جلسه ای را به این موضوع اختصاص دادیم.

وی افزود: بحث‌های کارشناسی خوبی هم انجام شده است اما احساس کردم کارهای مقدماتی آن کمی طولانی شد بنابراین فاصله کارهای ستادی را کوتاه کردم. علی رغم تلاش های انجام شده این کار به مدیر شرکت مخابرات تهران و همکاران آنها سپرده شد تا اینکه این طرح به مرحله آزمایشی و پیاده سازی رسید.

سلطانی گفت: درحال حاضر در مرحله آزمایشی قرار داریم اما درصددیم با همکاری استان ها بتوانیم این کار را جلو ببریم تا بتوانیم در سطح کشوری هم این طرح به مرحله بهره وری برسد. استان ها خود باید پیش قدم شوند که چه مقدماتی نیاز دارند. حتی این کار ارزش سرمایه گذاری هم دارد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.