خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۰۹۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معرفی عینک هوشمند جدید بی ام و / موتورسواران بخوانند

معرفی عینک هوشمند جدید بی ام و / موتورسواران بخوانند

شرکت بی‌ام‌و، عینک هوشمند خود را با قابلیت نشان دادن سرعت، دنده و اطلاعات مسیریابی معرفی کرد. این محصول قابلیت‌های ویژه‌ای برای موتورسواران دارد.

اشکان پناهی / به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از چالش‌های همیشگی موتورسواران، دریافت اطلاعاتی چون سرعت، دنده و مسیریابی است. حالا شرکت بی‌ام‌و با معرفی عینک هوشمند جدید خود، سعی در آسان‌تر کردن دریافت این اطلاعات را دارد، این عینک به موتور سواران اجازه می‌دهد بدون چشم برداشتن از مسیر بتوانند این اطلاعات را در عینک هوشمند خود ببینند.

عینک هوشمند

معرفی عینک هوشمند بی‌ام‌و

قابلیت‌های عینک هوشمند بی‌ام‌و

این عینک که توسط BMW Motorrad معرفی شده است، در قسمت لنز سمت راست خود داده‌هایی مانند سرعت، دنده و سایر اطلاعات مهم را نشان می‌دهد.

موقعیت قرارگیری اطلاعات در لنز این عینک برای هر کاربر قابلیت شخصی‌سازی دارد و کاربران می‌توانند آن را برای خود تنظیم کنند. این عینک از طریق برنامه مخصوص BMW Motorrad Connected قابلیت نشان دادن اطلاعات مسیر یابی و… را نیز دارد.

صفحه نمایش عینک بسیار کوچک اما به طرز شگفت‌انگیزی کامل است. عینک هوشمند بی‌ام‌و، همچنین قابلیت نشان دادن مرحله به مرحله سرعت و جهت مسیریابی یا نام خیابان‌ها را دارد.

عینکی مخصوص موتورسواران

از آنجایی که عینک هوشمند بی‌ام‌و برای اسفاده موتور سواران معرفی شده،‌ این شرکت محصول خود را در دو اندازه متوسط و بزرگ طراحی کرده است تا کاربران برای استفاده همزمان این عینک هوشمند و کلاه ایمنی احساس راحتی داشته باشند.

بی‌ام‌و می‌گوید عینک هوشمند جدید را به گونه‌ای ساخته است که برای شکل‌های متفاوت سر و کلاه ایمنی مناسب باشد؛ گفته می‌شود این عینک به اندازه کافی برای استفاده در روز کاربرد دارد.

عینک هوشمند

نمای ظاهری عینک هوشمند بی‌ام‌و

ویژگی‌های فنی عینک هوشمند بی‌ام‌و

این عینک، با ۲ لنز متفاوت عرضه می‌شود، یکی از لنزها با ۸۵ درصد شفافیت برای زیر کلاه ایمنی‌هایی که آفتاب‌گیرهای رنگی دارند طراحی شده است،‌ در حالی که لنزهای دیگر آفتابی هستند.

لنزهای محصول جدید بی‌ام‌و دارای دو گواهینامه UVA/UVB هستند و در صورت نیاز کاربران می‌توانند آنها را مطابق عدد چشم خود سفارش دهند.

برای یک عینک هوشمند مجهز به پروژکتور HUD باطری لیتیوم یون، ضخیم بودن طبیعی است؛ اما عینک هوشمند بی‌ام‌و بسیار باریک به نظر می‌رسد.

انرژی قابل نیاز این عینک توسط یک باطری لیتیوم یون تامین می‌شود؛ با هر بار شارژ کردن عینک بی‌ام‌وکاربران قادر به استفاده تا ۱۰ ساعت از آن هستند.

طراحی این عینک به گونه‌ای است که بتواند در دمای مثبت ۵۰ درجه سیلیسوس تا منفی ۱۰ درجه سیلیسوس کار کند.

هوشمن بی ام و موتور

قیمت عینک هوشمند

با توجه به تکنولوژی استفاده شده در این عینک هوشمد، کاربران نباید انتظار قیمت پایینی را داشته باشند. با وجود اینکه این عینک هوشمند گران قیمت‌ترین عینک معرفی شده توسط خودروسازان نیست؛ قیمت پیشنهادی برای آن مبلغ قابل توجه ۶۹۰ یورو است.

آخرین اخبار و بررسی‌های حوزه تکنولوژی را در بخش استارتاپ دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.