فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۹۴۰

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:

سامسونگ جدید تاشو/ تصاویر فاش‌شده از زد فولد ۶ چه می‌گویند؟

سامسونگ جدید تاشو/ تصاویر فاش‌شده از زد فولد ۶ چه می‌گویند؟

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ به‌زودی یعنی در جولای ۲۰۲۴ به بازار معرفی و عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، انتظار می‌رود آخرین گوشی تاشوی کمپانی سامسونگ، گلکسی زد فولد 6، در جولای سال 2024 عرضه شود. گزارش‌های منتشرشده نگاهی اجمالی به طراحی گوشی انداخته‌اند که نشان‌دهنده‌ تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل‌های پیشین است. در این گزارش جزئیاتی را که از این اخبار و شایعات و اطلاعات فاش‌شده به دست آمده است- از جمله نمایشگر رویی عریض‌تر و معایب بالقوه‌ طراحی جعبه‌ای جدید- بررسی می‌کنیم. 

تاریخ عرضه‌ احتمالی گلکسی زد فولد 6

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در رویداد Unpacked که در تاریخ 10 جولای 2024 برگزار می‌شود، از گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی تاشوی پرچمدار، نسبت به نسل قبلی خود ارتقای چشمگیری پیدا کند.

تصاویر فاش‌شده، طراحی جعبه‌ای را نشان می‌دهند

به‌تازگی، منبع موثقی اولین تصویر واقعی از گلکسی زد فولد 6 را منتشر کرد. این تصویر، قسمت بالایی گوشی را نشان می‌دهد که در نگاه اول شبیه به گلکسی اس 24 اولتراست. با این حال، با نگاه دقیق‌تر، لولا در لبه‌ سمت چپ قابل مشاهده است که تایید می‌کند این تصویر متعلق به زد فولد 6 است.

این تصویر فاش‌شده با تصاویر سه‌بعدی (CAD) که پیشتر منتشر شده بود مطابقت دارد. تصاویر سه‌بعدی نیز طراحی جعبه‌ای مشابه با سری گلکسی اس 24 را برای زد فولد 6 به تصویر کشیده بودند.

نمایشگر رویی عریض‌تر روی زد فولد 6

تصویر فاش‌شده همچنین به نمایشگر رویی عریض‌تری برای زد فولد 6 اشاره می‌کند. در حالی که ابعاد دقیق آن همچنان نامشخص است، گزارش‌های قبلی حاکی از افزایش 2.8 میلی‌متری عرض آن نسبت به گلکسی زد فولد 5 بوده‌اند.

این نمایشگر رویی عریض‌تر، به یکی از انتقادهای رایج در مورد گوشی‌های تاشوی قبلی- نمایشگر بیرونی باریک- پاسخ می‌دهد. حتی یک بهبود جزئی می‌تواند باعث کاربردی‌تر شدن نمایشگر رویی زد فولد 6، برای کارهای روزمره در حالت بسته بودن گوشی، شود.

معایب بالقوه‌ طراحی جعبه‌ای

استفاده از طراحی جعبه‌ای ممکن است معایبی برای زد فولد 6 به همراه داشته باشد. طراحی مشابه در گلکسی اس 24 اولترا به دلیل لبه‌های تیز آن، هنگام استفاده با یک دست، راحت نبوده است. ضخامت احتمالاً بیشتر زد فولد 6 می‌تواند این مشکل را تشدید کند. علاوه بر این، لبه‌های مربعی‌شکل ممکن است باعث شود گوشی به‌راحتی درون جیب قرار نگیرد و دسترسی سریع به آن را دشوار کند.

چالش‌های ناشی از نمایشگر رویی عریض‌تر

علاقه‌مندان به سری گوشی‌های تاشوی سامسونگ، ممکن است لازم باشد این معایب بالقوه‌ طراحی جعبه‌ای زد فولد 6 را در نظر بگیرند. مزیت نمایشگر رویی عریض‌تر با مشکلاتی در زمینه ارگونومی و قرارگیری راحت درون جیب همراه است.

این گزارش، اطلاعات ارزشمندی در مورد جهت‌گیری طراحی گلکسی زد فولد 6 ارائه می‌دهد. در حالی که نمایشگر رویی عریض‌تر یک پیشرفت چشمگیر است، طراحی جعبه‌ای ممکن است نگرانی‌هایی در مورد سهولت استفاده ایجاد کند. با انتظار عرضه‌ رسمی در جولای 2024، منتظر می‌مانیم تا ببینیم آیا این گمانه‌زنی‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند یا خیر.

از اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.