فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۳۴۱

نظر بازیگر آمریکایی درباره هوش مصنوعی تولید ویدیو Sora: شاید بتوانیم روزی با آن یک فیلم کامل بسازیم

نظر بازیگر آمریکایی درباره هوش مصنوعی تولید ویدیو Sora: شاید بتوانیم روزی با آن یک فیلم کامل بسازیم

کوچر می‌گوید که این ابزار هوش مصنوعی به کاهش هزینه‌های ساخت یک فیلم یا برنامه‌تلویزیونی کمک می کند.

 

به گزارش تجارت‌نیوز، «اشتون کوچر»، بازیگر آمریکایی که نقش «استیو جابز» را در فیلم «Jobs» (محصول 2013) ایفا کرده است، اخیراً مشغول آزمایش مدل Sora از OpenAI بوده است و نظر خود را درباره این ابزار هوش مصنوعی شگفت‌انگیز بیان کرده است. کوچر معتقد است که با وجود پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی، روزی فیلم‌ها ممکن است کاملاً با این فناوی ساخته شوند.

براساس گزارش اینسایدر، «اشتون کوچر» بازیگر و سرمایه‌دار هالیوودی معتقد است که روزی فیلم‌ها کاملاً با ابزارهای هوش مصنوعی مانند Sora ساخته می‌شوند. این بازیگر به‌تازگی در رویدادی که توسط «اندیشکده Berggruen» مستقر در لس آنجلس سازماندهی شده بود صحبت کرد و گفت که در حال آزمایش ابزار جدید تولید ویدیو استارتاپ سازنده ChatGPT بوده است.

کوچر که شرکت‌ سرمایه‌گذاری او با نام Sound Venture نیز از OpenAI حمایت کرده است، می‌گوید:

«من یک نسخه بتا از Sora دارم و بسیار شگفت انگیز است. می‌توانید هر فیلمی که می‌خواهید بسازید. می‌توانید ویدیوهای 10، 15 ثانیه‌ای خوبی ایجاد کنید که بسیار واقعی به نظر می‌رسند.»

او در ادامه می‌گوید که این ابزار هوش مصنوعی به کاهش هزینه‌های ساخت یک فیلم یا برنامه‌تلویزیونی کمک می کند. کوچر در این رابطه گفت:

«چرا به بیرون برویم و از یک خانه برای یک برنامه تلویزیونی فیلمبرداری کنیم، در حالی که می‌توانید آن را فقط با 100 دلار تولید کنید؟ بیرون رفتن و فیلمبرداری برای شما هزاران دلار هزینه دارد.»

کوچر به‌قدری نسبت به پیشرفت‌های هوش مصنوعی خوش‌بین بوده که معتقد است مردم در نهایت با استفاده از ابزارهایی مانند سورا فیلم‌های کامل می‌سازند. او در این رابطه می‌گوید:

«می‌توانید یک فیلم کامل را رندر کنید. فقط باید ایده‌ای برای یک فیلم داشته باشد، سپس هوش مصنوعی فیلمنامه را می‌نویسد، سپس آن را باید در ابزار تولید ویدئو وارد کنید و در نهایت فیلم را تولید می‌کند.»

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.