کد مطلب: ۱۳۳۴۳۰

خطرات احتمالی مربوط به ایمنی اتوبوس‌های منطقه ۱۱ رفع شد

خطرات احتمالی مربوط به ایمنی اتوبوس‌های منطقه 11 رفع شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از پایان مراحل انجام تست مخزن CNG همه اتوبوس‌های گازسوز محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.

سجاد زارع‌صفت در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، با بیان این که اتوبوس‌های سطح شهر به دو دسته معمولی و تندرو تقسیم‌بندی می‌شوند که تعداد زیادی از آنها گازسوز هستند، گفت: در محدوده منطقه 11 که جزو بخش مرکزی تهران به حساب می‌آید، بیش از 190 دستگاه اتوبوس معمولی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 77 دستگاه گازسوز و مابقی گازوییل‌سوز هستند.

وی با تاکید بر این که هر اتوبوس گازسوز دارای 5 مخزن گاز در بالای سقف خود است و این یعنی در صورت بروز مشکل، اتوبوس‌ها می‌توانند مانند یک بمب متحرک عمل کنند، اظهار داشت: از چندی پیش و با تاکید شورای شهر و تمهیداتی که انجام گرفت، مقرر شد مخازن گاز تمامی اتوبوس‌های گازسوز سطح شهر تهران مورد بررسی و رفع نواقص احتمالی قرار گیرد تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا همه مخازن اتوبوس‌های گازسوز منطقه 11 به کمک ابزارهای تخصصی و از جمله دوربین‌های تشخیص ترک‌خوردگی مورد ارزیابی قرار گرفت و اکنون در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.