فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۳۴۹۳۷

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با تجارت نیوز:

ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی با هم‌افزایی مدیران شهرداری

ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی با هم‌افزایی مدیران شهرداری

مديرعامل سازمان خدمات اجتماعى شهر تهران گفت: هم‌افزایی مدیران شهرداری می‌تواند بر ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی اثرات مطلوبی داشته باشد.

رضا قديمى در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز، با تأكيد بر پايان انتخابات و شروع فصلى جديد، فعاليت‌هاى سازمان خدمات اجتماعی را خارج از مناسبات سياسى دانست و تلاش در راستاى خدمت‌رسانى به قشرى از جامعه، كه جز خداوند هيچ يار و ياورى ندارند را مهم‌ترين اصل و محور كارها دانست.

وی توجه ويژه به پرسنل سازمان خدمات اجتماعی را از مهم‌ترين خط مشى‌هاى سازمان عنوان کرد و افزود: بايد براى کارکنان و خانواده آنها در اين سازمان اقدامات و برنامه‌های ویژ‌ه‌ای تدارك دیده شود که در این دوره به یاری خداوند نهایت تلاش صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افزايش ظرفيت پذيرش در مركز لويزان، اين موضوع را اقدام مهمى در راستاى فعاليت‌هاى سازمان دانست و افزود: سازمان تمام تلاش خود را به کار گرفته است، که برای به صفر رساندن آمار زنان آسيب‌ديده در سطح شهر تهران تلاش مضاعف نماید.

وى با تأکید بر توانمندسازى و آموزش كارگران فصلى و نیز ايجاد بانك اطلاعاتى، این موضوعات را مهم و بسيار حائز اهميت ارزیابی کرد و گفت: این کارها باید در رأس فعالیت‌های مدیران حوزه‌های مرتبط قرار گیرد تا بتوان به نتیجه دلخواه و رضایت‌بخش رسید.

این مقام مسئول با اشاره به حوزه مسئوليت اجتماعى، گفت: همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران موج اجرايى خوبی در نمايشگاه شروع شد كه نباید به دست فراموشی سپرده شود و اين موضوع تا حصول نتيجه نبايد از دستور كار خارج شود.

قديمى با اشاره به حائز اهمیت بودن طرح هبه و حامى افزود: طرح هبه و حامی دو طرح بسيار مهم و حياتى سازمان هستند كه نبايد از آنها غافل شد و یا حتى اگر توسط افراد ديگر كپى نامناسبى از آنها شده و نمى‌توانند به نتيجه برسانند، سازمان تا موفقیت نهایی از آنها حمایت خواهد کرد.

گفتنی است،استفاده مناسب از ظرفيت خيرين سمن‌ها، از موارد مورد تأکید مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی است که بايد با انجام برنامه‌ريزى مناسب به نتيجه مطلوب دست یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.