خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۰

پیش‌بینی گرد و خاک برای خوزستان و ایلام

پیش‌بینی گرد و خاک برای خوزستان و ایلام

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده به ویژه در روز چهارشنبه این هفته در جنوب غرب کشور و در استان‌های خوزستان و ایلام به سبب وزش باد، شاهد پدیده گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، سازمان هواشناسی کشور طی روزهای آینده برای بیشتر مناطق کشور روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی کرده و طی روز دوشنبه به جز شهرهای شمالی استان‌های شمال غرب و برخی نقاط شمال شرق کشور که در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده است، برای غالب مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی کرده است.

علاوه بر این در ساعات بعد از ظهر در استان‌های البرز، قم، مرکزی، قزوین، تهران، شرق سمنان و شمال استان اصفهان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط این استان‌ها باد و گرد و خاک نیز دور از انتظار نخواهد بود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته آسمان در غالب مناطق آفتابی خواهد بود و در همین مدت در نوار شرقی کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده و در برخی از مناطق به ویژه در منطقه زابل با گرد و خاک و کاهش دید افقی همراه خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور پیش‌ببنی کرده است که طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق در یای عمان به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.