کد مطلب: ۱۸۰۹۹۷

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس برابر فولاد

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس برابر فولاد

نیمه نخست دیدار فولاد و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پرسپولیس در نیمه نخست یک گل وارد دروازه حریف کرد.

نیمه نخست

دقیقه ۱۳: پرسپولیسی‌ها سمت چپ محوطه جریمه فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه محسن مسلمان با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه گادوین منشا با یک ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد.

دقیقه۱۵: حرکت خوب شاگردان پورموسوی فرصت خوبی را برای فرشاد جانفزا ایجاد کرد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه ۲۹: بازهم پرسپولیسی‌ها پشت محوطه جریمه فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه منشا قصد داشت با استفاده از این ضربه دروازه فولاد را باز کنند که شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده ، علی علیپور و گادوین منشا

ترکیب فولاد: فولاد خوزستان: حامد لک عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، عبداله ناصری، فرزاد جعفری، سینا مریدی، اصغر عاشوری، ایمان مبعلی، رحیم زهیوی، فرشاد جانفزا

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.