خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۹۲۸۶۲

ساخت مجدد پلاسکو دهه فجر کلید می‌خورد

ساخت مجدد پلاسکو دهه فجر کلید می‌خورد

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از تاخیر در ساخت مجدد پلاسکو، گفت: اخذ مجوزهای لازم از شهرداری دلیل تعلل در ساخت این ساختمان بوده است.

قلی‌الله قلی‌زاده، با اشاره به سالگرد حادثه پلاسکو از بی‌توجهی به ساخت مجدد این ساختمان انتقاد کرد و گفت: طبق رایزنی‌های صورت گرفته عملیات عمرانی این ساختمان همزمان با دهه فجر آغاز خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت مجدد ساختمان پلاسکو انجام شده است، افزود: تعلل صورت گرفته در ساخت مجدد این ساختمان به علت اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری بوده است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش آهوراند در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها برای اخذ مجوز از شهرداری برای ساخت مجدد پلاسکو در جریان است، تصریح کرد: شهرداری باید با رعایت ضوابط و شرایط موجود هر چه زودتر مجوز ساخت این ساختمان را صادر کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: امیدواریم عملیات ساخت پلاسکو طبق وعده داده شده در دهه فجر آغاز شود.
گزارش مقصران پلاسکو به مردم ارائه می‌شود.

قلی‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون خاطیان و مقصران در حادثه پلاسکو مشخص نشده و گزارشی در خصوص آن‌ها به مردم داده نشده است، گفت: رسیدگی‌ها ادامه دارد و هر نوع گزارشی در خصوص تخلف صورت گرفته به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: علت تاخیر در گزارش‌دهی به مردم در خصوص مقصران حادثه پلاسکو این است که هنوز بررسی‌ها در این باره نهایی نشده است و تصمیم‌گیری بدون بررسی همه جوانب کار درست نیست.

قلی‌زاده، یادآور شد: اگر کسی قبل از نهایی شدن گزارش تخلف صورت گرفته در حادثه پلاسکو مقصر شناخته و به مردم معرفی شود اما پس از بررسی‌های نهایی اشتباه بودن این تشخیص دیده شود اشتباه بزرگتری صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم پس از بررسی همه جوانب موضوع اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص تخلف صورت گرفته در حادثه منتج به پلاسکو به مردم صورت خواهد گرفت.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.