خبر مهم:

کد مطلب: ۱۹۸۳۰۳

آمار فروش سینما / هفته پایانی سال سینمایی ایران با فروش میلیاردی آینه بغل

آمار فروش سینما / هفته پایانی سال سینمایی ایران با فروش میلیاردی آینه بغل

در هفته‌ای که گذشت، سینمای ایران به پایان سال خود رسید و با آغاز جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه، سال تازه سینمای ایران آغاز می‌شود. در هفته پایانی «آینه‌بغل» همچنان به فروش میلیاردی خود ادامه می‌دهد.

در هفته‌ای که گذشت، سینمای ایران به پایان سال خود رسید و با آغاز جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه، سال تازه سینمای ایران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، در هفته پایانی سال سینمایی ایران، فیلم کمدی «آینه‌بغل» همچنان به فروش میلیاردی هفتگی خود ادامه می‌دهد. «آینه‌بغل» با بازی محمدرضا گلزار و جواد عزتی این هفته ۳۰۰ میلیون تومان کمتر از هفته قبل فروخت. با این حال توانست با فروش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، میزان فروش کل خود را به ۱۵ میلیارد تومان برساند.

فیلم «کمدی انسانی» نیز در دومین هفته اکران خود توانست ۱۹۸ میلیون تومان فروش داشته باشد و نسبت به هفته قبل یک رتبه در جدول فروش سینمای ایران بالاتر بیاید.

انیمیشن «کلیله و دمنه» موفق شد پس از پنج هفته از آغاز اکران در سینماها با ۴۰ میلیون تومان فروش خود را جزو ۱۰ فیلم پرفروش قرار دهد. فیلم کمدی «دخترعمو و پسرعمو» و فیلم درام «سد معبر» در این هفته توانستند فروش خود را به بیش از ۱ میلیارد تومان برسانند.

«افسانه گل‌آباد» تنها فیلمی بود که در این هفته اکران شد. این فیلم که در گونه کمدی موزیکال ساخته شده، با اکران در ۱۰ سالن ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروش داشت.

سال تازه سینمای ایران از ۱۲ بهمن با شروع به کار جشنواره فیلم فجر آغاز خواهد شد.

فروش سینمای ایران ۴ تا ۱۰ بهمن ۹۶

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.