کد مطلب: ۲۶۶۲۸۴

باکس آفیس

بازگشت شگفت‌انگیزان با صدرنشینی در جدول باکس آفیس

بازگشت شگفت‌انگیزان با صدرنشینی در جدول باکس آفیس

ابرقهرمانان «شگفت‌انگیزان» بعد از ۱۴ سال با صدرنشینی در جدول باکس آفیس دوباره به سینماها بازگشتند.

ابرقهرمانان «شگفت‌انگیزان» بعد از ۱۴ سال با صدرنشینی در جدول باکس آفیس دوباره به سینماها بازگشتند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، انیمیشن ابرقهرمانی «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) اولین هفته نمایش خود را در سینماها پشت سر گذاشت. فیلم قبلی «شگفت‌انگیزان» در سال ۲۰۰۴ در سینماها اکران شده بود و دومین فیلم این سری پس از ۱۴ سال به فروش ۲۶۹ میلیون و ۴۴۹ هزار دلاری دست یافت. این میزان فروش، «شگفت‌انگیزان ۲» را در صدر جدول باکس آفیس قرار داد.

فیلم اکشن «هشت یار اوشن» (Ocean's 8) که هفته پیش با فروش ۵۹ میلیون دلاری صدرنشین باکس آفیس شده بود، این هفته ۵۱ درصد افت فروش داشت و با فروش ۲۹ میلیون و ۱۱۵ هزار دلاری، دومین فیلم پرفروش هفته شد.

«گرگم به هوا» (Tag) عنوان فیلم کمدی است که اولین هفته اکرانش را پشت سر گذاشت. این کمدی با بازی جرمی رنر در این هفته ۲۲ میلیون و ۱۶۷ هزار دلار فروخت و در جایگاه سومین فیلم پرفروش هفته قرار گرفت.

«سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) در ادامه افت فروش هفتگی، در چهارمین هفته نمایشش ۱۴ میلیون و ۳۶۷ هزار دلار فروش داشت و چهارمین فیلم پرفروش شد. کمپانی دیزنی که در نظر داشت فیلم‌های دیگری بر اساس شخصیت‌های فیلم‌های علمی تخیلی «جنگ ستارگان» بسازد، فعلا این پروژه‌ها را متوقف کرده است.

فیلم ابرقهرمانی «ددپول ۲» (Deadpool 2) نیز با افت فروش هفتگی مواجه شد و در پنجمین هفته اکران با ۱۳ میلیون و ۱۹ هزار دلار، پنجمین فیلم پرفروش باکس آفیس شد. این فیلم ابرقهرمانی کمپانی مارول تا پایان این هفته به فروش کل ۲۹۸ میلیون دلار رسیده است.

فیلم اکشن جنایی «سوپرفلای» (Superfly) که بازسازی فیلمی به همین نام است، در هفته نخست نمایشش ۹ میلیون و ۷۷۵ هزار دلار فروش داشت و در جایگاه هفتم پرفروش‌های باکس آفیس قرار گرفت.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و چهارم باکس آفیس، ۳۸۸ میلیون و ۷۰۳ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و سوم ۱۳۴ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۱۵ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.