خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۳۲۵۶۸۱

پست جدید مدير دو شغله احمدى‌نژادى در صندوق بازنشستگى

پست جدید مدير دو شغله احمدى‌نژادى در صندوق بازنشستگى

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، مدير‌عامل و عضو هيئت‌مديره شركت صنعتى و معدنى گروه توسعه ملى، به سمت مديرعاملى و عضويت هيئت‌مديره هلدينگ صبا جهاد منصوب شده است.

در روزهای اخیر وزیر جدید تعاون، كار و رفاه اجتماعى مکررا بر ضرورت شفاف‌سازی مورد نظر مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور تاکید کرده و یکی از راه‌های برون‌رفت از فساد در دستگاه‌های اجرایی را شفاف‌سازی و همچنین شایسته سالاری در انتخاب مدیران عنوان کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته پیش به دستور محمد شریعتمداری نام همه اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه این وزارتخانه از جمله شستا و صندوق‌های بازنشستگی با هدف شفاف‌سازی بیشتر منتشر شد که مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفت.

اما اين روزها خبرهايى از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعى بعد به گوش مى‌رسد كه در عمل با شعارها و سیاست‌های وزیر جدید همخوانى ندارد.

متاسفانه هنوز هم مشاهده مى‌شود مديرانى همزمان در دو پست هيئت‌مديره و مدير عاملى در شركت‌هاى اين مجموعه در وزارتخانه مشغول فعاليت هستند.

از جمله اين مديران می‌توان به فخراله مولايى اشاره نمود كه با وجود مدير‌عاملى و عضويت هيئت‌مديره شركت صنعتى و معدنى گروه توسعه ملى با حمايت غيرمتعارف جمشيد تقى‌زاده به سمت مديرعاملى و عضويت هيئت‌مديره هلدينگ صبا جهاد منصوب شده است.

02d

مولایی

گفته می‌شود آقای ربیعی در زمان تصدی خود در وزارتخانه،‌ به دليل عدم تاييد دستگاه‌هاى نظارتى و امنيتى و مشكلات متعدد در زمان مسئوليت‌هاى قبلى فخراله مولایی در دولت دهم؛ یکی از مخالفین سرسخت این انتصاب بودند.

این انتصابات در حالی انجام می‌شود که به موجب قانون هیچ فردی نمی‌تواند اصالتا یا به نمایندگی از شخص حقوقی، همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا موسسات عمومی غیردولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیئت‌مدیره انتخاب شود.

منبع: بازتاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.