خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۷۱۲۶

آخرین اخبار از تصادف اتوبوس زائران ایرانی در نجف

آخرین اخبار از تصادف اتوبوس زائران ایرانی در نجف

اتوبوس زائران ایرانی عصر روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه در نجف دچار سانحه تصادف شد که خوشبختانه هیچ زائر ایرانی در این حادثه فوت نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اتوبوس زائران ایرانی امروز در نجف دچار سانحه تصادف شد و خوشبختانه هیچ زائر ایرانی در این حادثه فوت نکرده است.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در تصادف امروز اتوبوس زائران ایرانی فوتی نداشتیم، از مطلوب بودن وضعیت سلامت زائران خبر داد و گفت: برخی سرپایی مداوا شدند و ۲ نفر که دچارشکستگی شده‌ بودند، فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

خبرگزاری فارس با اعلام این خبر افزود که این کاروان، خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت به کشور عراق سفر کرده‌ و به همین دلیل، سازمان حج و زیارت اطلاعات دقیقی از اسامی و‌ وضعیت این زائران ندارد.

با این وجود، مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر مستقر در نجف اشرف به منظور رسیدگی به وضعیت مصدومان تصادف امروز، به بیمارستان‌هایی که زائران کشورمان به آنجا منتقل شده بودند، رفته و از حال آن‌ها جویا شدند.

به گفته حسین فضلی، معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در تصادف امروز اتوبوس زائران ایرانی فوتی نداشتیم و خوشبختانه وضعیت عمومی زائران مطلوب است.

وی با بیان اینکه ۱۶ مصدوم این حادثه در بیمارستان عباسیات به صورت سرپایی مداوا شدند، گفت: ۲ نفر از زائران ایرانی مصدوم نیز به بیمارستان شهید صدر منتقل شده بودند. این افراد در چند جا دچار شکستگی شدند که مراحل درمان آن‌ها درحال پیگیری است و به احتمال زیاد با نظر پزشک فردا مرخص خواهند شد.

اتوبوس زائران ایرانی امروز در ۲۰ کیلومتری شهر نجف در کشور عراق دچار سانحه شد. این کاروان غیرمجاز و خارج از چارچوب سازمان حج و زیارت از تهران عازم عتبات شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.