فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۴۳۸۷۱

مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل است؟

مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل است؟

به دلیل افزایش میزان آلودگی هوا در شهرهای کاشان و البرز مدارس این شهرها فردا 11 دی1401 تعطیل هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دلیل ادامه روند آلودگی هوا در شهرهای کاشان و البرز مدارس این شهرها فردا 11 دی1401 تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با تشکیل کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان‌های فردا تعطیل است.

همچنین تمامی مقاطع تحصیلی در البرز با افزایش میزان آلاینده‌ها غیرحضوری شدند.

رئیس کارگروه کمیته اضطرار آلودگی‌ هوای البرز اعلام کرد: یکشنبه و دوشنبه، یازدهم و دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ آموزش و امتحانات همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان به جز آزمون‌های نهایی به دلیل آلودگی هوا به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس ابتدایی شهر قم فردا غیر حضوری‌اند

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای قم فردا یکشنبه، ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ کودکستان ها تعطیل هستند و پیش دبستانی و دوره اول و دوم ابتدایی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

تعطیلی مدارس تهران

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در پی آلودگی شدید هوای پایتخت آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه 11 و دوشنبه 12 دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین دانشگاه‌ها و تمام مقاطع تحصیلی استان‌ تهران روزهای یکشنبه و دوشنبه غیرحضوری شدند و اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی خواهد شد.

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.