خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۳۲۶۱۷

کمک ۱۵۰ میلیارد صندوق پیشکسوتان به پرسپولیس واقعیت دارد؟

کمک 150 میلیارد صندوق پیشکسوتان به پرسپولیس واقعیت دارد؟

داستان کمک 150 میلیاردی به باشگاه پرسپولیس از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان حسابی خبرساز شد تا اینکه وزیر ورزش و جوانان در این باره توضیحاتی داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در باشگاه باستانی بانک ملی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است، شایعه شده که 150 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس از این صندوق کمک شده است، اظهار کرد: اصلا چنین رقمی در صندوق حمایت نبوده و نیست و من شدیدا این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: به چه علت باید چنین پولی کمک شود. آقای شهریاری برای کمک به ما آمد و سرپرست این صندوق شد و قبلا در مجموعه باشگاه و شرکت‌های سایپا بودند و در حال حاضر هم دیگر در سایپا نیستند. اصلا صندوق چنین پولی ندارد و اگر من مطلع شوم، اولین نفر خواهم بود که مقابله خواهم کرد.

تصمیمات فنی فدراسیون مهم است

وزیر ورزش درباره اردوی برخی تیم‌های لیگ برتری فوتبال در خارج از کشور عنوان کرد: تصمیمات فنی فدراسیون ها برای ما مهم است. در کشور ما امکانات خوبی است و کمپ های خوبی هم سطح دریا و غیره وجود دارد.

او گفت: کادرفنی هر تیمی برای برگزاری اردو باید دلیل داشته باشند. این موضوعات را در شورای برون مرزی مطرح می‌شود و معاون ورزش قهرمانی، پولادگر رئیس این شورا است که من به ایشان تفویض کرده ام. در این شورا، افراد می آیند، توضیح می دهند و دلیل می آورند. در نهایت این شورا به من گزارش می دهند و بنده موافقت می‌کنم تا اجرایی شود. البته خیلی از مواقع هم مخالف می شود.

وی در ادامه افزود: ما سه چهار سال قبل از اینکه برویم و المپیکی شویم، عضو مجمع بین المللی ioc و کمیته ملی المپیک و کارهای استاندارد شدن را قبول کنیم و قبل از اینکه ورزش ایران به عضویت کمیته ملی المپیک در آید، اینجا ساخته شده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.