کد مطلب: ۸۳۶۶۷۶

هشدار به مسافران مازندران

هشدار به مسافران مازندران

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های رگباری در غرب مازندران تا پایان هفته جاری و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده و رودخانه های مسیر توقف نکنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد احمدی افزود: ترافیک محور کندوان به سمت مازندران در زمان حاضر از سمت جنوب به شمال پرحجم و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه های مسیر پرهیز کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به کوهستانی بودن محور و وجود تغییرات جوی ، رانندگان ضمن توجه به هشدارهای پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

به گفته در صورت سنگین شدن ترافیک ؛ اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در این محور اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کندوان تاکید کرد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

هواشناسی مازندران نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیلاب و خطر ریزش سنگ بویژه در مناطق غرب استان هشدار داد. هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد، زمان فعالیت این سامانه جوی را از اواخر وقت امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه تا بعدازظهر روز پنجشنبه اعلام کرد و هشدار داد که این سامانه ناپایدار جوی با بارش باران رگباری، کاهش دما، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق همراه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.