کد مطلب: ۸۵۰۰۴۴

گرد و غبار در مشهد تا پایان هفته پابرجاست

گرد و غبار در مشهد تا پایان هفته پابرجاست

رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: گرد و غبار در مشهد تا پایان هفته با شدت و ضعف وجود دارد و پیش‌بینی ما این است که شرایط ناسالم فعلا در مشهد ماندگار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یحیی قائنی‌پور در خصوص ماندگاری گرد و غبار در مشهد اظهار کرد: شاخص آلودگی تا بعدازظهر روند کاهشی دارد. از بعدازظهر و در طول شب این شاخص مقداری افزایش دارد.

وی افزود: فردا صبح نیز این وضعیت وجود دارد، از فردا بعدازظهر شاخص آلودگی شروع به کاهش می‌کند و احتمالا پس‌فردا شرایط اندکی بهتر خواهد بود.

قائنی پور بیان کرد: گردوغبار تا پایان هفته با شدت و ضعف وجود دارد و پیش‌بینی ما این است که شرایط ناسالم فعلا در مشهد ماندگار است.

رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سالم یا ناسالم بودن هوا تنها به عوامل جوی بستگی ندارد، بلکه ترافیک، کارخانه‌ها و موارد دیگر نیز تاثیرگذار است. احتمالا چهارشنبه و پنجشنبه مشهد تحت تاثیر گردوغبار قرار خواهد گرفت که اگر لازم باشد هشدار می‌دهیم.

وی در خصوص وضعیت جوی استان عنوان کرد: فعلا در دو، سه روز آینده بارندگی در استان نداریم، میانگین دما نیز در استان ثابت است. دمای هوای مشهد در روز ۳۶ درجه و در شب در خنک‌ترین ساعات ۲۳ درجه بوده و تقریبا بین ۳۵ و ۳۶ درجه یعنی در حد یک درجه در نوسان است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.