کد مطلب: ۸۷۸۵۵۶

تصادف ۵۰ خودرو در آزادراه کرج &#۸۲۱۱; قزوین

تصادف 50 خودرو در آزادراه کرج – قزوین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از تصادف 50 خودرو در چند نقطه در یک مسافت یک کیلومتری از آزادراه کرج ـ قزوین خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا اظهار کرد: در ایام شروع بارش‌ها شاهد وقوع تصادفات زنجیره‌ای ناگواری هم در بخش خودروهای سواری شخصی و هم در بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر هستیم.

وی افزود: بارش‌ باران از روز گذشته در جاده‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و خطر تصادف و واژگونی‌ها افزایش یافته است. معمولاً اولین بارندگی ها در فصل پاییز به علت وجود ذرات ریز و اثرات روغن برجا مانده در سطح معابر ناشی از تردد وسایل نقلیه باعث تشدید لغزندگی و افزایش احتمال تصادف می‌گردد.

شیرانی ادامه داد: در این شرایط کاهش سرعت در رانندگی و رعایت احتیاط بیشتر بسیار حائز اهمیت است. لغزندگی جاده‌ها به همراه بی‌احتیاطی برخی رانندگان در رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی خطر تصادف‌های زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: در روزهای برفی و باران سرعت مطمئنه باید رعایت شود، یعنی رانندگان باید با سرعتی کمتر از سرعت مجاز که در آن بتوانند به راحتی وسیله را کنترل کنند، رانندگی کنند؛ همچنین رعایت فاصله طولی مناسب شرایط برف و باران نیز با توجه به کاهش اصطکاک در کف جاده الزامی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در ساعت اولیه بامداد امروز در آزادراه کرج ـ قزوین محدوده جواد نیا در یک مسافت یک کیلومتری شاهد تصادف 50 خودرو بودیم که علاوه بر خسارت‌های مالی، 4 نفر از هموطنان در این تصادف مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.