کد مطلب: ۸۹۱۷۲۴

رتبه بندی معلمان بسیار متفاوت خواهد بود

رتبه بندی معلمان بسیار متفاوت خواهد بود

وزیر آموزش و پرورش گفت: در رتبه‌بندی باید شخصیت معلمی و اقدامات معلمانه را کشف کنیم، معلمی به روش و منش است و این موضوع را در رتبه‌بندی بعدی که بسیار متفاوت خواهد بود، لحاظ خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رضامراد صحرایی در چهاردهمین گردهمایی مدیران کل استان‌ها و شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، با تاکید بر اهمیت معلم در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: باید دائماً به خود یادآور کنیم، هیچ شغلی بالاتر از تعلیم و تربیت نیست و باید بدانیم چه کار مهمی و حساسی را بر عهده گرفته‌ایم.

وی با اشاره به جمله‌ای از شهید طهرانی‌مقدم مبنی بر اینکه «فقط آدم‌های ضعیف هستند که به اندازه بودجه و امکاناتشان کار می‌کنند»، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ و مهم راحت نیست و نیاز به مجاهدت درونی و تدبیرهای صحیح دارد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به تبیین برخی اقدامات و برنامه‌های معاونت‌های مختلف پرداخت و افزود: هماهنگی و همکاری همه بخش‌های آموزش و پرورش امری مهم است و باید انسجام از درون و تعامل با بیرون داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کلیدی‌ترین موضوع این روزهای ما سند تحول بنیادین است، در خصوص روز بدون کیف نیز اظهارکرد: روز بدون کیف، روز بدون یادگیری نیست، بلکه به معنای یادگیری مهارت‌های زندگی به شیوه خلاقانه و جذاب‌تر در شش ساحت تحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به موضوع رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: در رتبه‌بندی باید شخصیت معلمی و اقدامات معلمانه را کشف کنیم. معلمی به روش و منش است و این موضوع را در رتبه‌بندی بعدی که بسیار متفاوت خواهد بود، لحاظ خواهیم کرد.

 

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.