فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۸۹۲

بازی همستر از نظر پلیس فتا مجاز است؟

بازی همستر از نظر پلیس فتا مجاز است؟

معاون اجتماعی پلس فتا همچنین از تشکیل ۱۸ پرونده کلاهبرداری در خصوص بازی همستر خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز،  معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: در حال ارزیابی تهدیدات و آسیب‌های احتمالی بازی «همستر کامبت» هستیم.

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است که این روزها بازار آن به ویژه میان نوجوانان داغ شده و بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

سرهنگ رامین پاشایی افزود: تفاوت بازی همستر با با نات‌کوین این است که در آن فقط ۲۵ میلیون کاربر در این فعالیت و بازی شرکت کردند. ولی الان تقریباً ۱۲۰ میلیون نفر درگیری بازی همستر هستند. این خودش یک چالش است. زیرا تعداد زیادی رمز ارز وجود دارد. یعنی فروشنده‌هایی زیادی هستند و هر چیزی هم که فروشنده زیادی داشته باشد قطعاً کاهش قیمت پیدا می‌کند.

پاشایی همچنین تاکید کرد: هنوز معلوم نیست که کدام کشور پشت این قضیه است و چه کسی بازی را توسعه می‌دهد. این‌ها همه نکاتی است که باید توجه شود.

معاون اجتماعی پلس فتا همچنین از تشکیل ۱۸ پرونده کلاهبرداری در خصوص بازیِ همستر خبر داد و گفت: ۱۸ مورد کلاه‌برداری به صورت تبلیغات در اینستاگرام یا پیام‌رسان تلگرام دریافت کرده‌ایم که افرادی مدعی شده بودند که ما می‌توانیم کارت بازی یا کد‌های اضافی برای دریافت ۶ میلیون سکه اضافه به شما بفروشیم. شایان ذکر است شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ پل ارتباطی ما با هم‌وطنان است.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.