فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۵۳۶

معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهر تهران:

۹۲ مدرسه در تهران به فضای ورزشی تجهیز شدند

92 مدرسه در تهران به فضای ورزشی تجهیز شدند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهر تهران گفت: تجهیز ۳۰۰۰ پروژه ورزشی در مدارس سراسر کشور در طرح شهید سلیمانی مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا گیلانی با بیان اینکه امروز افتتاحیه پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی(تجهیز مدارس) در حوزه ورزش دانش‌آموزی انجام شده است گفت: در راستای اهداف برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش امروز ۲۰ پروژه ورزشی در تهران افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه تجهیز مدارس در حوزه ورزش در قالب طرح شهید سلیمانی به میزبانی منطقه ۱۰ تهران برگزار شد افزود: ۲۰ پروژه انجام شده شامل چمن مصنوعی، اتاق‌های درس تربیت بدنی و ... بود که این تعداد از ۳۰۰۰ پروژه‌ای است که با همت وزارت آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی کار آن از سال گذشته آغاز و مرحله به مرحله در حال انجام و اتمام است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهر تهران با بیان اینکه ۹۲ مدرسه تهران در این طرح مجهز به فضای ورزشی شده‌اند ادامه داد: این طرح در تمامی مدارس به خصوص مدارس ابتدایی و دخترانه انجام شده است.

گیلانی با بیان اینکه با توجه به اعتبارات، کار پروژه‌ها در حال انجام است گفت: آموزش و پرورش درصدی از اعتبار را پرداخت می‌کند و مابقی از طریق خیرین، اولیاء و مدیریت خود مدرسه و ادارات مناطق هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاها تا ساعتی که دانش‌آموز در مدرسه حضور دارد در اختیارش قرار دارد و از آن به بعد در اختیار فعالیت‌های محله و کانون‌های درون و برون مدرسه‌ای با مدیریت خود مدیر مدرسه قرار می‌گیرد افزود: در مدارس استقبال به سمت رشته‌های توپی، آموزش یک مهارت برای یک پایه و طرح شنا انجام است.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.