خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۲۴۲

خبر مهم پلیس برای زائران اربعین/ متقاضیان برای صدور گذرنامه جدید چه کنند؟

خبر مهم پلیس برای زائران اربعین/ متقاضیان برای صدور گذرنامه جدید چه کنند؟

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در راهپیمایی اربعین حسینی از برچسب جهت تمدید گذرنامه استفاده نمی‌شود، زائران از هم اکنون جهت اخذ گذرنامه اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ حکیم عبداللهی در تشریح خدمات دهی پلیس به زائرین اربعین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متقاضیان صدور گذرنامه جدید جهت زیارت عتبات عالیات صرفا از طریق اپلیکیشن پلیس من به آدرس "police-man.ir " مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه گذرنامه‌های زیارتی تا 5 سال اعتبار دارند و نیاز به تمدید نیست، افزود: افرادی که مهلت گذرنامه‌شان به پایان رسیده برای صدور گذرنامه مجدد می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 و  اپلیکیشن"پلیس من" اقدام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه امسال استفاده از برچسب جهت تمدید گذرنامه استفاده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مسافران و زائران عزیز از هم اکنون جهت اخذ گذرنامه اقدام و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با 20 صفر 1445 هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه 2 گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این 2 مرز در مراسم اربعین حسینی عازم کشور عراق می‌شوند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.