فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۲۴۸

رگبار و بارش باران در ۵ استان؛ هوای تهران چند درجه شد؟

رگبار و بارش باران در ۵ استان؛ هوای تهران چند درجه شد؟

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (شنبه) در استان گیلان، برخی نقاط مازندران و اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

 یکشنبه با تقویت جریانات شمالی بر روی دریای خزر، در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

دوشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت. همچنین در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

سه شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین طی پنج روز آینده در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق به‌ویژه منطقه زابل استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور، در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

از امروز تا سه شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری گاهش همراه با وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۴۲ و کمینه دمای آن به ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.