فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۴۸۳

جاده کندوان بازگشایی شد

جاده کندوان بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: محور کرج - چالوس محدوده کندوان پس از سه روز ایمن سازی و انسداد باز گشایی شد.

به گزارش تجارت نیوز،

مهدی صفایی گفت : این محور دقایق پیش به روی خودروها باز شده و تردد برقرار است.

جاده چالوس از ابتدای ماه جاری هفتگی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه به منظور اجرای طرح ایمن سازی برای حفظ جان مسافران به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود بوده است.

این هفته هم طبق برنامه ریزی های تعریف شده در روزهای مورد اشاره برای اجرای این طرح این محور مسدود شد.

برابر گزارش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران که در روز یکشنبه از این محور بازدید کرده بود اعلام کرد : تاکنون در منطقه کمرزرد نقطه حادثه خیز این محور با نصب ۵۰ متر گالری حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای ۱۵۰ متر باقی مانده هم ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار پیش بینی شده که در نیمه دوم مهر ماه امسال این عملیات انجام خواهد گرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : هم اکنون این محور حوالی ساعت هفت صبح به روی خودروها باز شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جاده کرج - چالوس و آزاد راه تهران - شمال جزو یکی از شبکه های ارتباطی کشور بوده که هرساله به ویژه نیمه نخست سال این محور جزو یکی از پرتردد ترین راه‌ها محسوب می شود.

برابر آمار روزانه به طور میانگین حدود ۵۰ هزار خودرو از تهران یا سایر استان های کشور به خطه شمال به ویژه غرب مازندران از این محور تردد دارند.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.