فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۴۸۷

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن اردبیل-میانه

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن اردبیل-میانه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نهایی شدن پروژه راه آهن اردبیل-میانه خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در مراحل پایانی خود قرار دارد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تجارت نیوز،

داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، اعلام کرد که ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل-میانه تخصیص یافته است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت که این پروژه ریلی بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه اول سال جاری با پیگیری‌های مستمر از سوی استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس، توانستند سازمان برنامه و بودجه را مجاب به ابلاغ این اعتبار کنند

 شایقی تأکید کرد که در سال‌های اخیر تمرکز ویژه‌ای بر پروژه‌های زیربنایی استان مانند توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل سدها، پروژه‌های آبرسانی، و گاز و برق وجود داشته است. 

وی افزود: در دولت چهاردهم روند اجرای این پروژه‌ها با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و به زودی با تکمیل عملیات زیرسازی و روسازی، پروژه ریلی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به سیاست‌های جدید دولت چهاردهم تصریح کرد: "رشد تولید و ثبات اقتصادی از جمله اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه است و در این راستا هدف‌گذاری جدیدی با تمرکز بر توسعه متوازن استان‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ابلاغ شده است." 

شایقی همچنین به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای برنامه هفتم توسعه، به ویژه در حوزه رشد اقتصادی و تسهیل فضای کسب و کار، اشاره کرد و گفت: "در استان اردبیل نیز تمام تلاش ما رسیدن به شاخص‌های مطلوب رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم از طریق ایجاد اشتغال و کارآفرینی پایدار است." 

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.