کد مطلب: ۳۲۳۰۲۴

چگونه با کمترین هزینه جدیدترین مدل مانتو را خریداری کنیم؟

چگونه با کمترین هزینه جدیدترین مدل مانتو را خریداری کنیم؟

این وب‌سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی با انتشار مدل مانتوی شخصیت‌های مشهور، مدل‌های روز مانتو و… به علاقمندان به پوشش‌های خاص کمک می‌کنند تا لباس مورد نظرشان را سریع‌تر بیابند.

خیلی از خانم‌های شیک‌پوش و آنهایی که به طرح و مدل‌های ویژه علاقمندند، برای یافتن مدل‌های مناسب مانتو یا جدیدترین مدل‌های مانتو 2018 به تماشای ویترین فروشگاه و مراجعه به مزون‌های معروف بسنده نمی‌کنند و از طریق شبکه‌های مجازی و همچنین جستجو در گوگل مدل مانتوی مورد نظرشان را پیدا می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این دسته از خانم‌ها به هیچ وجه به مدل‌های به اصلاح بازاری‌دوز علاقه نشان نداده و تمایل دارند که مدل مانتوی آنها خاص، شیک و البته خوش‌قیمت باشد که در بیشتر مواقع، ترکیب فاکتور سوم با دو فاکتور قبلی کمی سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد.

photo 2018 11 13 11 22 29 01

شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌هایی که در زمینه مد فعالیت می‌کنند، در این زمینه تا حدودی به خانم‌های مشکل‌پسند کمک کرده است. این وب‌سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی با انتشار مدل مانتوی شخصیت‌های مشهور ، مدل‌های روز مانتو و… به علاقمندان به پوشش‌های خاص کمک می‌کنند تا لباس مورد نظرشان را سریع‌تر بیابند.

بگذریم از اینکه گاه این پوشش خاص هزینه‌ای هنگفت (بیش از 2 میلیون تومان) روی دستشان می‌گذارد. موضوعی که موجب شده است پای بیشتر خاص‌پوش‌ها به بازارهای پارچه در بازار بزرگ تهران، خیابان گاندی، زرتشت و… و پس از آن به خیاطی‌های سطح شهر باز شود. برخی هم که اندک هنری در زمینه خیاطی دارند، خودشان دست به کار می‌شوند و با کمک الگو و کاربلدترهایی از میان آشنا و فامیل، یک مانتو مطابق سلیقه‌شان تهیه می‌کنند.

مشکل اما زمانی آغاز می‌شود که این مانتوهای گران‌قیمت و یا مانتوهایی که با هزار دردسر و زحمت به قامت خانم‌های شیک‌پوش نشسته‌اند، پس از مدت کوتاهی و با آمدن مد جدیدتر از چرخه خارج شده و به یادگاری در کنج کمدها تبدیل می‌شوند. اما چاره کار چیست؟ چگونه می‌توان از لباس‌هایی که با هزینه و زحمت زیاد تهیه شده‌اند با وجود تغییر مد، استفاده طولانی‌مدت کرد؟

photo 2018 11 13 11 22 03 01

پیشنهاد کارشناسان مد این است که برای انتخاب مانتو و به صورت کلی هر لباسی، فقط به فاکتور مد توجه نکرده و سعی کنند مدلی را انتخاب کنند که دست کم یک‌سال قابلیت استفاده داشته باشد. آنها همچنین توصیه می‌کنند که قبل از انتخاب با انواع مدل مانتو آشنا شوید و پس از بررسی کامل برای خرید انتخاب کنید. انتخاب مانتو با پارچه ارزان‌قیمت‌تر و کمک گرفتن از خیاط‌های ارزان‌قیمت هم می‌تواند به شما برای داشتن یک مانتوی زیبا، شیک و البته خوش قیمت کمک کند.

پس اگر قصد خرید مانتو دارید، ابتدا همه جوانب و البته قیمت مانتو را بررسی کنید و سپس برای خرید اقدام کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.