فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۳۶۲۰۷

آموزش و تمرین معامله‌گری در بورس با تریدر نووا

آموزش و تمرین معامله‌گری در بورس با تریدر نووا

مقاله امروز راهنمایی برای افرادی است که قصد آشنایی با معامله‌گری و تحلیل‌گری در بازارهای مالی را دارند. اولین قدم برای ورود به بازارهای مالی آموزش فارکس و آموزش بورس است.

مقاله امروز راهنمایی برای افرادی است که قصد آشنایی با معامله‌گری و تحلیل‌گری در بازارهای مالی را دارند. همان‌طور که قطعا تا به حال شنیده‌اید، معامله‌گری در بازارهای مالی جزو سخت‌ترین مشاغل دنیاست اما برای هر کار سخت، یک روش آسان برای انجام آن وجود دارد.

اولین قدم برای ورود به بازارهای مالی آموزش فارکس و آموزش بورس است. برای این کار منابع معتبر زیادی وجود دارد، از سایت آموزش گام به گام BabyPips.com بگیرید تا سایت‌های ایرانی مثل آموزش فارکس TraderNova.com که به زبان فارسی در حال ارائه محتوای خوب و به‌درد بخور در این زمینه هستند.

موثرترین روش آموزش معامله گری چیست؟

همانند هر شغل دیگری شما برای کسب موفقیت در معامله‌گری نیز نیاز به اختصاص زمان کافی و مناسب جهت یادگیری مقدمات، روش‌های تحلیل، استراتژی‌های معاملاتی، پلتفرم‌های معاملاتی، متدهای مدیریت سرمایه، روش‌های حفظ ثروت و کسب سود و … دارید.

این آموزش‌ها در صورتی که تا به حال حتی یک دوره تحلیل‌گری هم شرکت نکرده باشید و یا هیچ ویدیوی آموزشی در این زمینه مشاهده نکرده باشید، از شما به طور میانگین حدودا 1 الی 3 ماه وقت خواهد گرفت. بسته به اینکه چقدر ضریب هوشی بالاتری دارید (!) یا چقدر در روز زمان برای این کار می‌گذارید، این زمان می‌تواند کمتر یا بیشتر گردد.

اما زمان در این مقوله نباید برای شما اهمیت داشته باشد، مهم‌تر از هر چیزی، کیفیت و جامع بودن محتوای آموزشی است که زمان خود را به آن اختصاص می‌دهید. برای مثال اگر محتوایی که آن را دنبال می‌کنید ارزش عملیاتی بالایی نداشته باشد، نهایتا شما 6 ماه وقت خود را تلف کرده‌اید و چیز زیادی عایدتان نشده است.

پس حتما قبل از شروع آموزش حسابی تحقیق و بررسی کنید و سعی کنید با پرس و جو از افرادی که این مسیر را با موفقیت طی کرده‌اند، بهترین و موثرترین روش آموزش معامله‌گری را پیدا و سپس دنبال کنید.

675resfd

پس از آموزش سریعا سرمایه‌گذاری و معامله نکنید!

مشکلی که خیلی از افراد در این حیطه شغلی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، همین است که بلافاصله پس از یادگیری روش‌های تحلیلی و استراتژی‌های معاملاتی، سریعا به سراغ افتتاح حساب در یک کارگزاری فارکس یا کارگزاری بورس می‌روند، تمام سرمایه خود را روی حساب معاملاتی خود شارژ می کنند و سپس در عرض یک چشم به‌هم زدن یک تصمیم معاملاتی اشتباه می‌گیرند و سرمایه خود را تباه می‌کنند.

خدا رو شکر به لطف فضای مجازی و افزایش سواد عمومی مردم در حیطه سرمایه‌گذاری، شاهد کاهش روزمره این قبیل افراد هستیم. اما این ریسک هیچ‌گاه به صفر نمی‌رسد، دلیل هم مشخص است، جذابیت بازارهای مالی و شغل معامله‌گری به اندازه‌ای بالاست که هر فردی به راحتی می‌تواند در این چاه بیافتد.

اما شما این کار را نکنید! به من قول بدهید که پس از طی کردن مراحل آموزش معامله‌گری، به دنبال سیگنال فارکس، سیگنال بورس و … نروید، به سراغ افتتاح حساب با پول واقعی حتی در معتبرترین بروکر فارکس ( بروکر فارکس تایم از دید سایت تریدرنووا) نروید و فقط با افتتاح یک حساب دمو (آزمایشی) آموخته‌های خود را آزمایش کنید و تا چند ماه دست به سرمایه خود نزنید!

76tuyr5t

سرمایه‌گذاری در بورس و فارکس چه قدر برای من سودآوری دارد؟

این سوال مثل این است که بپرسید با تحصیل در رشته مهندسی عمران، چقدر درآمد می‌توانم داشته باشم، دقیقا به همان مقدار این سوال مبهم و گیج کننده است. همان‌طور که در تمامی مشاغل، سطح درآمد افراد با یکدیگر متفاوت است، در معامله‌گری نیز با همچنین وضعی مواجهیم.

قطعا هر چقدر که تجربه شما در بازار بیشتر شود، درصد موفقیت موقعیت‌های معاملاتی شما نیز بر طبق آمار افزایش می‌یابد. تریدرهای تازه کار از لحاظ آماری دارای درصد موفقیت معاملات 50% هستند، به این معنا که نیمی از معاملاتشان به سود منجر می‌شود و نیمی دیگر به ضرر منتهی می‌گردد. اما بارها اثبات شده که با افزایش تجربه و مهارت افراد، این آمار بهبود پیدا می‌کند. حال هرچقدر نسبت ریسک به پاداش شما بیشتر باشد، زودتر به سود مستمر در بازارهای مالی دست پیدا می‌کنید. درآمد میلیاردی از فارکس امکان‌پذیر است اما برای این کار می‌بایست فردی بسیار پرتلاش، سخت‌کوش و پر انگیزه باشید.

توصیه می‌کنیم اگر به دنبال اطلاعات جامع و مناسب جهت تریدینگ در بازارهای مالی هستید، حتما به سایت www.TraderNova.com سر بزنید.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.