کد مطلب: ۵۵۳۱۴۵

۷ آلت کوین ارزان که در سال ۲۰۲۱ رشد می‌کنند

۷ آلت کوین ارزان که در سال ۲۰۲۱ رشد می‌کنند

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۱ یکی از موفق‌ترین و سودآورترین سال‌ها در تاریخ حوزه رمزنگاری باشد. اخیرا رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و یرن فایننس، و رمزارزهای رده متوسط مانند چین لینک، یونی سوآپ و … با درهم شکستن مقاومت‌های بالا خبرساز شده‌اند.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش ارزیپتو به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست**

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۱ یکی از موفق‌ترین و سودآورترین سال‌ها در تاریخ حوزه رمزنگاری باشد. اخیرا رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و یرن فایننس، و رمزارزهای رده متوسط مانند چین لینک، یونی سوآپ و … با درهم شکستن مقاومت‌های بالا خبرساز شده‌اند. با این حال، آلت کوین‌های ارزان‌قیمتی نیز وجود دارند که به آرامی در حال خیز برداشتن و جهش‌اند. در این مطلب، به معرفی این آلت کوین‌ها می‌پردازیم.

پالی گان (ماتیک، MATIC)

قیمت پالی گان، در سال ۲۰۲۱ جهشی تاریخی داشت، که با بیش از ۸۹۰۰ درصد جهش، طی ۴ ماه از ۰٫۰۱۷۳ دلار به ۲٫۸۶ دلار افزایش یافت. بدون شک در این قیمت، شاهد اصلاحات قیمتی نیز بودیم که حدود ۲۸۰ % بود، اما در چارچوب زمانی بسیار کوچک زیان‌ها جبران شد. رشد فزاینده و مشارکت با پلتفرم‌های دیگر ممکن است قیمت را تا ۵ دلار و ۱۰ دلار به ترتیب تا ابتدا و پایان سال ۲۰۲۱ افزایش دهد.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۰۱۹ و ۲٫۸۶ دلار

- قیمت فعلی: ۲٫۲۴ دلار

توکن بیسیک اتنشن (بت، BAT)

قیمت توکن بیسیک اتنشن به طور یکنواختی (بدون افت و خیزهای زیاد)، افزایش یافت. قیمت در سال ۲۰۲۱، بیش از ۷۸۰ درصد جهش داشت و توانایی خود را برای رسیدن به بالاترین حد در روزهای آتی، به نمایش گذاشت. بدون شک این افزایش شامل خیزهای اساسی است، با این حال بنظر می‌رسد قیمت آن آماده تثبیت شدن در قیمت بیش از ۱ دلار است. با رشد و افزایش تصاعدی، انتظار می‌‌رود قیمت با روند صعودی (گاوی) نزدیک به ۵ دلار، مواجه شود.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۲۰۴ و ۱٫۶۵ دلار

- قیمت فعلی: ۰٫۸۷۹۴ دلار

استلار لومن(XLM)

استلار که به برادر XRP نیز معروف است، افزایش قیمتی مشابه XRP را به نمایش گذاشت. قیمت XLM از آغاز سال ۲۰۲۱ با شماری از کندل‌های سبز بزرگ افزایش یافت. با وجود برخی اصلاحات، قیمت نتوانست دوباره به سطوح حمایتی پایین‌تر، زیر ۲/۰ دلار برسد. نمودار قیمت سهموی بود و در آستانه برخورد با ATH قبلی بود، ولی خروج عظیمی را تجربه کرد که قیمت را به نزدیک ۰٫۲ دلار رساند. با این حال، پیش‌بینی‌ها برای XLM روند صعودی دارد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ به یک دلار برسد.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۱۳ و ۰٫۹۳۸۱ دلار

- قیمت فعلی: ۰٫۴۴ دلار

چیلیز (CHZ)

در اواسط سال ۲۰۲۱ پایه گذاری شد، قیمت چیلیز در محدوده ناچیزی معامله گردید تا این که نیرویی عمده در هفته اول ماه مارس قیمت را به اوج رساند. قیمت در عرض یک ماه بیش از ۴۴۰۰ درصد افزایش یافت و در آستانه رسیدن به ۱ دلار بود، ولی خیلی سریع کاهش یافت. با وجود قیمت‌شکنی عظیم، قیمت در سطوح بالای ۰٫۳ دلار باقی ماند. با وجودی که قیمت دوباره به سطوح پایین‌تر رسید، به نظر می‌رسد که به خود اطمینان دارد که حرکت صعودی (روند گاوی) را دست‌ نخورده نگه دارد. آینده ارز چیلیز توسط متخصصان عرصه ارز دیجیتال مثبت پیش‌بینی شده است و انتظار می‌رود قیمت CHZ افزایش یابد و به زودی شاهد بالاترین سطح سالانه باشیم.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۰۲ و ۰٫۸۹۱۵ دلار

- قیمت فعلی: ۰٫۳۱۸۲ دلار

image 182e913edf6d5904f00082627d9024eebcb1eb3e

زیلیکا (ZIL)

به نظر می‌رسد که قیمت زیلیکا نشان از تحقق جهش شدید است، زیرا قبل از تجربه رشد عظیم، معاملات سالانه را با ایست روند آغاز کرده‌ است. تا زمان سقوط بازار اخیر، قیمت هم چنان سرعت آرام ولی روند رو به بالای ثابتی را حفظ کرد و کندل‌های سبز بیش‌تری را ایجاد ‌کرد. با وجود سقوط، قیمت حرکت صعودی را به دست آورده ‌است و در اندک زمانی مرحله بهبود را آغاز کرده است. با این حال انتظار می‌‌رود که قیمت ZIL بالا باشد و تا سال ۲۰۲۱ به ۱ دلار برسد.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۰۷ و ۰٫۲۵۶۳ دلار

- قیمت فعلی: ۰٫۱۲۹ دلار

دیسنتر الند(مانا، MANA)

دیسنتر الند در سال ۲۰۱۸ پایه گذاری شد، ولی نتوانست توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. با این حال، در پایان سال ۲۰۲۰، قیمت‌های کف و سقف پس از تشکیل حالت جمود، روند صعودی به خود گرفتند. بالاخره قیمت مانا روند باریک ایجاد شده را شکست و اوج گرفت. قیمت به طور فوق‌العاده‌ای تا حدود ۲۳۳۷ درصد صعود کرد و به اوج بی‌سابقه خود رسید. با وجود عقب‌نشینی قابل ‌توجه، این قیمت هنوز توانسته است روند نزولی (خرسی) را تغییر دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۱، قیمت مانا به بالاتر از ATH یعنی ۵ دلار برسد.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۰۸ و ۱٫۶۳ دلار

- قیمت فعلی: ۰٫۹۴ دلار

هولو (هات، HOT)

قیمت هولو، با وجود اینکه در اواسط سال ۲۰۱۸ عرضه شد، تا ابتدای سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار پایینی داشت. قیمت از آغاز فوریه به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به اوج بی‌سابقه خود در بالاترین سطوح رسید. بدون شک، قیمت عقب‌نشینی‌های اندکی را هم تجربه کرد، با این حال همواره در این روند، تمایل شدیدی به اوج وجود داشت. در روزهای آینده، انتظار می‌رود قیمت آن تا زمانی که به هدف خود در حدود ۰٫۱ دلار برسد، افزایش یابد.

- پایین‌ترین و بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۱: ۰٫۰۰۰۶ و ۰٫۰۳ دلار

- قیمت فعلی: ۰٫۰۰۹۸ دلار

در مجموع، برخی از رمزهای ارزان‌قیمت با افزایش چشمگیر، سودهای عالی از خود نشان دادند. شکی نیست که رمزارزهای قیمتی و سقف بالا نیز روند صعود مشابهی را تجربه کرده‌‌اند، با این حال این آلت کوین‌ها را می‌توان به عنوان سهمی در پورتفولیو در نظر گرفت.

image 9bc4cdf477c453636fb8c71ba199db02a4164efe

از کجا می‌توان آلت کوین خرید؟

در اکثر صرافی‌ها، آلت کوین‌ها با بیت کوین یا اتریوم جفت شده‌اند. شما باید با خرید این دو ارز، آن‌ها را با آلت کوین معامله کنید. در سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال ارزیپتو امکان خرید بیش از ۱۷۰۰ ارز دیجیتال وجود دارد. در وب‌سایت این صرافی آنلاین می‌توانید به راحتی هر آلت کوینی که می‌خواهید خریداری کنید و در کیف پول خود نگه دارید. به علاوه، ارزیپتو امکان اضافه کردن ارزهای درخواستی از سوی کاربرانش را هم ایجاد کرده است. اگر ارز دیجیتال خاصی برای خرید در نظر دارید، می‌توانید درخواست اضافه کردن آن را در سایت بدهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.