خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۰۸۷۵

سهم من برای تالاب/ تازه‌ترین کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین

سهم من برای تالاب/ تازه‌ترین کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در ادامه مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمپین تازه‌ای را در راستای فعالیت‌های محیط زیستی خود آغاز کرد.

این کمپین که «سهم من برای تالاب» نام گرفته، جدیدترین اقدام حمایتی بانک ایران زمین از محیط زیست است که با همراهی و همکاری مردم جریان یافته است.

این فعالیت، پویشی است برای تمامی افرادی که احساس مسئولیت کرده و می‌خواهند سهمی برای این زیستگاه‌های ارزشمند ایران داشته باشند.‌‌ همانطور که می‌دانید تالاب‌ها در حفظ هوای پاک، ایجاد زیستگاهی برای انواع جانداران و همچنین یک محیط طبیعی و توریستی سهیم هستند و متاسفانه طی سال‌های اخیر بنا به دلایل زیست محیطی و همچنین عدم رعایت حفظ این فضای ارزشمند، بسیاری از آن‌ها رو به نابودی می‌روند.

بانک ایران زمین در پی ایجاد این پویش در همکاری با مردم می‌خواهد با پیوستن و حمایت از آن، دین خود را در احیای دوباره تالاب‌های در معرض نابودی و همچنین تالاب‌های زنده نیازمند به کمک بیشتر، ادا کنند.

گفتنی است؛ تاکنون استقبال چشم‌گیری از این پویش شده است و برای ایجاد همیاری بیشتر، بانک ایران زمین به ۵ نفر از شما دوستداران تالاب، که عضو پویش سهم من برایتالاب می‌شوند، ۵ کارت هدیه ۵۰۰،۰۰۰ تومانی جایزه می‌دهد.‌‌

گفتنی است؛ بانک ایران زمین همواره خود را موظف به ایجاد چنین کمپین‌هایی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود دانسته و در همین راستا به دنبال حفظ منابع آب، جنگل‌ها و کاهش مصرف انرژی بوده است.

ایجاد کمپین‌های محیط زیستی دیگری همچون: کمپین محیط‌ زیستی «همین یک زمین»، کمپین محیط‌ زیستی «یک قطره کمتر»، پویش محیط‌ زیستی «بلوط ایران‌ زمین»، پویش محیط ‌زیستی «آلرژی به مصرف انرژی» و پویش محیط ‌زیستی «پیک زمین» از دیگر اقدامات این بانک در حوزه‌های زیست محیطی بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.