کد مطلب: ۵۸۶۰۲۷

بزرگ‌ترین حراجمعه سال با فروشگاه اینترنتی خانومی

بزرگ‌ترین حراجمعه سال با فروشگاه اینترنتی خانومی

خانومی قصد دارد در رویداد بزرگ حراجمعه ۱۴۰۰، در کنار ارتقا سطح رضایت مشتریان، با ایجاد بیشترین ظرفیت فروش برای شرکای تجاری و تامین‌کنندگان خود، با ۴۵ هزار کالای متنوع آرایشی و بهداشتی، بزرگ‌ترین فرصت خرید و فروش را برای مشتریان و تامین‌کنندگان ایجاد کند.

فروشگاه اینترنتی خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی است که با جمع‌آوری مجموعه‌ای از برترین برندهای ایرانی و خارجی، به بهترین مرجع برای خرید لوازم آرایشی و کسب اطلاعات تخصصی در این زمینه تبدیل شده است. خانومی با ارائه بیش از ۴۵ هزار کالا از محصولات آرایش و بهداشتی تمام مسائل و دغدغه‌های مشتریان خود از جمله اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای آن را در اولویت ارائه محصولات قرار داده تا خانم‌ها و آقایان با اطمینان محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند. علاوه‌براین فروشگاه خانومی در تمام مراحل خرید، از انتخاب درست کالا تا اطمینان از صحت کالای دریافت شده و کسب رضایت مشتری، همراه شما است تا تجربه لذت‌بخشی از خرید برای زیبایی و سلامتی خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی خانومی برای خانم‌هایی که برای سلامتی و زیبایی خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، سورپرایز بزرگی درپیش دارد. از شما دعوت می‌کنیم تا به همراه تمام خانم‌های ایرانی، در بزرگ‌ترین حراجمعه آرایشی - بهداشتی سال ۱۴۰۰ شرکت کنید تا از محصولات متنوع و قیمت‌های بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. این رویداد شگفت‌انگیز در اولین جمعه آذر ماه، یعنی پنجم آذر برگزار خواهد شد؛ تمام خانم‌های ایرانی به این حراج باشکوه دعوت هستند. حراجمعه فرصت بسیار مناسبی برای خانم‌ها است تا سبد محصولات آرایشی و بهداشتی خود را با بهترین محصولات و به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها تکمیل کنند.

خانومی، بستری برای جلب رضایت مشتری

تجربه هفت ساله برند خانومی در زمینه فروش آنلاین و تخصصی کالاهای آرایشی و بهداشتی به ما کمک کرده تا با سرمایه‌گذاری در توسعه سرویس‌های خود در جهت رضایت بیشتر مشتریان در سراسر کشور تلاش کنیم. از ابتدای سال ۱۴۰۰ برای برگزاری بزرگ‌ترین حراج سال آماده شده‌ایم. تمام انرژی و تمرکز خود را صرف بهبود زیرساخت‌های مشتری‌مداری و تنوع در ارائه محصولات کرده‌ایم تا بتوانیم در منحصر‌به‌فردترین رویداد حراجمعه سال میزبان شما باشیم:

در حال حاضر مرکز پردازش خانومی با فضایی بالغ بر ۲۶۰۰ مترمربع، فرصت ارسال ۱۰ هزار سفارش را به صورت روزانه فراهم کرده است. این فروشگاه با بهره‌گیری از اتوماسیون هوشمند مرکز پردازش، به سرعت فرآیند کنترل و ورود خود را در بخش Inbound طی کرده و بر اساس فضای مخصوص نگهداری هر کالا از نظر سایز و دمای مناسب، توسط همکاران مرکز پردازش وارد فرآیند نگهداشت کالا می‌شود. با توجه به تغییراتی که طی شش ماه اول سال ۱۴۰۰ در عملکرد سیستم مرکز پردازش ایجاد شده است، فرآیند دریافت، رسید و بازگشت کالا به تامین‌کنندگان بسیار منظم و سریع انجام می‌شود.

با کمک توسعه زیرساخت‌های مرکز پردازش خانومی و افزودن تیم لجستیک اختصاصی در کنار سرویس‌های پستی، ۲/۹۹ درصد از سفارشات، سرموقع به دست مشتریان می‌رسد که این موضوع موجب جلب رضایت کاربران فروشگاه شده است.

اگر از جانب پشتیبانی از خرید مشتریان نگرانی‌هایی دارید، لازم است به شما این نوید را بدهیم که پشتیبانی از خرید، یکی از اولویت‌های فروشگاه اینترنتی خانومی در سال ۱۴۰۰ بوده است که ۹۷ درصد مشتریان، از طیف «عالی» تا «خیلی ضعیف»، امتیاز «عالی» را پس از پایان تماس‌هایشان ثبت کرده‌اند که این میزان رضایت از عملکرد امور مشتریان موجب افتخار ما است.

تلاش حداکثری مسئولین در جهت بهبود سرعت پاسخگویی فروشگاه خانومی در پشتیبانی از خرید مشتریان به‌گونه‌ای بوده که در حال حاضر همکاران مستقر در واحد خدمات مشتریان به طور تقریبی بیش از دو هزار تماس تلفنی و همچنین بیش از هزار پیام در دایرکت اینستاگرام و قریب به هزار ایمیل را در طول روز و در زمان انتظار کوتاهی پاسخ می‌دهند.

IMG 20211009 093849

از فروشگاه خانومی چه بخریم؟

فروشگاه اینترنتی خانومی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است که شما می‌توانید انواع محصولات را در هر زمینه‌ای از این سایت تهیه کنید. لوازم آرایش صورت ، چشم، ابرو، ناخن و محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و ادکلن ، لوازم برقی شخصی، انواع اکسسوری و لوازم مورد نیاز مادر و کودک از جمله محصولاتی هستند که با انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی در فروشگاه اینترنتی خانومی عرضه شده‌اند.

حراجعمه، حراجی بزرگ در سطح کشور

خانومی قصد دارد در رویداد بزرگ حراجمعه ۱۴۰۰، در کنار ارتقا سطح رضایت مشتریان، با ایجاد بیشترین ظرفیت فروش برای شرکای تجاری و تامین‌کنندگان خود، با ۴۵ هزار کالای متنوع آرایشی و بهداشتی، بزرگ‌ترین فرصت خرید و فروش را برای مشتریان و تامین‌کنندگان ایجاد کند. در حراجمعه بزرگ خانومی، قرار است با تنوع بالای محصولات، بالاترین سطح مشتری‌مداری را برای مشتریان خود خلق کنیم، لذتی از خرید که پیش از این تجربه نکرده باشید. بنابراین بهتر است همین حالا روی تقویم رومیزی خود روز پنجم آذر ماه ۱۴۰۰ را علامت‌گذاری کنید یا این روز را در تقویم گوشی خود ثبت کنید، حراجمعه فروشگاه خانومی فرصتی است که نباید از دستش بدهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.