کد مطلب: ۶۲۳۳۵۳

همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ

همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ

با ورود به عصر ارتباطات ، رقابت در کسب و کارها شدید و شاید بی رحمانه شده، در این عرصه کسب و کاری موفق خواهد بود که از ابزار های جدید و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ استفاده کند

علم بازاریابی هم با استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ بیشترین تطبیق را با عصر حاضر خواهد داشت و میتواند کسب و کارها را به خوبی توسعه دهد و در مواردی راهی به عرصه های بین المللی باز کند.

برای اجرای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای حرفه ای بسیاری وجود دارد. مهم شناخت و آموزش اصولی استفاده از این ابزارها است. در همین راستا دانشگاه گلرنگ ، همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ را برگزار می‌کند.

نشست خبری با مدیران هلدینگ گلرنگ و اصحاب رسانه در راستای برگزاری همایش «یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ» برگزار شد.

رییس دانشگاه گلرنگ در راستای معرفی این دانشگاه گفت: دانشگاه گلرنگ یک دانشگاه سازمانی است که مسئولیت آن در ۵ یا ۶ حوزه تعریف شده است. مجموعه این فعالیت ها به نام دانشگاه گلرنگ مطرح می شود. در همین راستا همایشی با نام یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ برگزار می شود و سال آینده در مجتمع کوروش مال به استارت آپ های برتر جایزه می دهیم.

در ادامه نشست مسئول اجرا و دبیر همایش یا مرگ یا دیجیتال مارکتینگ گفت :‌در این رویداد به تشریح دلایل و ضرورت های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها خواهیم پرداخت

سارا مریدی در ادامه اضافه کرد:‌ در این همایش سعی می شود نگاهی به آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران بپردازیم . در بخش های دیگر هم به پرسش و پاسخ با مدیران و کارشناسان و اساتید فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.