خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۹۴۴۲

دانلود و بررسی شریت ، بازی ماینکرافت و برنامه گیم لوپ

دانلود و بررسی شریت ، بازی ماینکرافت و برنامه گیم لوپ

شریت سریعترین راه برای اشتراک گذاری فایل و برنامه در جهان است که اطلاعات را ۲۰۰ برابر سریعتر از بلوتوث و با حداکثر سرعت ۴۲M/s  انتقال میدهد.

ارسال سریع فایل های با شریت Shareit

شریت سریعترین راه برای اشتراک گذاری فایل و برنامه در جهان است که اطلاعات را ۲۰۰ برابر سریعتر از بلوتوث و با حداکثر سرعت ۴۲M/s انتقال میدهد. sharit تمامی فایل و فیلمهای حجیم را بدون هیچ افت کیفیت در سریعتر زمان امکان پذیر می کند. برنامه ای که توسط ۲ میلیارد کاربر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.توسط شریت میتوانید بدون محدودیت انواع فایل با حجم بالا از جمله برنامه ها، بازی ها، عکس ها، کلیپها، فیلم ها، موسیقی، تصاویر پس زمینه، فایل های GIF و غیره را به راحتی انتقال دهید.

شریت برنامه مالتی پلفرم می باشد و امکان انتقال از انواع سیستم ها عامل ها (اندروید، ios، مک و ویندوز) را امکان پذیر میکند.

همچنین برنامه شریت امکان مدیریت فایل و دسته بندی آنها را از داخل خود برنامه ممکن می کند پس اگر دوست دارید این برنامه قدرتمند را داشته باشید همین الان دانلود شریت را انجام دهید و بروی گوشی خود نصب بکنید.

بازی معروف ماینکرافت Minecraft

بازی افسانه ای ماینکرافت Mincraft از سال ۲۰۰۹ که توسط شرکت Mojang ارائه شد تا الان میلیونها گیمر را از سراسر جهان جذب خود کرده و همچنان جامعه طرفداران و بازیکنان ماین کرافت همچنان روبه افزایش است.

دلایل زیادی همچون مودینگ و افزونه ها، چالش های بی حد و حصر و متعدد، و مهمتر از همه حالت های مختلف بازی وجود دارد که بازی را تا این حد قابل توجه می کند.

در بازی محبوب Minecraft، گیم پلی های مختلفی (حالت بقا،حالت خلاقانه حالت ماجراجویی) وجود دارد.

همه این حالت ها متمایز هستند و اهداف ماجراجویانه خود را دارند، به عنوان مثال، "حالت بقا" برای زنده ماندن بازیکنان با ساخت اقلام و ساختن سرپناه برای در امان ماندن از عناصر مختلف متخاصم طراحی گردیده است. "حالت خلاقانه" ، هیچ حمله یا محدودیتی بر روی آیتم ها وجود ندارد، وظیفه اصلی شما ساختن هر چیزی است که می خواهید. دانلود بازی ماینکرافت در مارکت های رسمی غیر رایگان است اما می توانید از سایت های واسط مانند دانلودسیتی نسخه مود شده بازی را دریافت کنید.

2 18

اجرا برنامه های اندروید در ویندوز با گیم لوپ GameLoop

گیم لوپ GameLoop یک پلتفرم برای اجرای بازی های اندرویدی روی ویندوز است. همچنین یک شبیه ساز برای انجام برخی از محبوب ترین بازی های اکشن، استراتژی و نقش آفرینی موبایلی می باشد.در اصل گیم لوپ توسط شرکت Tencent برای اجرای pubg mobile روی کامپیوتر ایجاد شد ولی به علت محبوبیت بازیهای موبایلی دیگر مانند Minecraft Pocked Edition ، کلش آف کلنز و بازی موبایل کال آف دیوتی هم از آن سر درآورد.این شبیه ساز تنظیمات حرفه ای جهت بهینه و روان کردن برای انواع سیستم فراهم کرده است تا با کمترین سخت افزار هم بتوان گیم لوپ را به درستی روی کامپیوتر اجرا کرد.

نرم افزار شبیه ساز گیم لوپ از برنامه بلواستک بهتر است ؟

BlueStacks و GameLoop هر دو یک تجربه بازی کردن روان را برای گیمهای موبایلی در PC و لپ‌تاپ ارائه می‌کنند. برخی از کاربران ممکن است GameLoop را ترجیح دهند، در حالی که برخی دیگر BlueStacks را گزینه بهتری می دانند.

دانلود برنامه گیم لوپ

3 15

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.