خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۰۲۰۶

تکنیک خرید تن ماهی + خرید تن تخفیف‌دار از اسنپ‌‌مارکت

تکنیک خرید تن ماهی + خرید تن تخفیف‌دار از اسنپ‌‌مارکت

آیا می‌دانید با تن ماهی چه غذاهای دیگری می‌توانید درست کنید؟ آیا با انواع تن ماهی آشنا هستید؟ برای خرید تن ماهی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟  

سخت در حال خواندن یک رمان هستید که ناگهان متوجه می‌شوید ساعت از دوازده ظهر گذشته است و شما هنوز برای نهار خود و اعضای خانواده هیچ فکری نکرده‌اید. مثل موشک از جای خودتان بلند می‌شوید، دوری در آشپزخانه می‌زنید، در یخچال را باز می‌کنید و فریزر را زیرورو می‌کنید؛ ولی هیچ غذایی به ذهنتان نمی‌رسد که هم خیلی سریع درست شود و هم مطابق ذائقه همه اعضای خانواده باشد.

گاهی انتخاب غذا از پختنش هم سخت‌تر می‌شود؛ مخصوصا وقت‌هایی که بحث زمان هم در میان باشد. در همین فکرها هستید که به یاد کتابی که همین چند لحظه پیش در حال خواندنش بودید می‌افتید. داستان پیرمرد و دریا از ارنست همینگوی. یک جرقه کوچک در ذهنتان شکل می‌گیرد. پیش خودتان می‌گویید، چرا غذای دریایی درست نکنید؟ مثلا پلوتن! یک غذای ساده و بی‌نهایت خوشمزه.

آفرین درست است! به هدف زدید. پس خیلی سریع دست‌به‌کار شوید؛ یک تن ماهی بخرید و قال قضیه را بکنید. اما قبل از آن می‌خواهیم چند سوال از شما بپرسیم. آیا می‌دانید با تن ماهی چه غذاهای دیگری می‌توانید درست کنید؟ آیا با انواع تن ماهی آشنا هستید؟ برای خرید تن ماهی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

جواب این سوال‌ها را نمی‌دانید؟ خوب پس بهتر است قبل از این که آشپزی را شروع کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا به این سوال‌ها پاسخ دهیم. به شما قول می‌دهیم این مقاله خیلی زود تمام شود و شما خیلی سریع به آشپزیتان برسید.

این همه تن ماهی وجود دارد و شما نمی‌دانستید

خیلی از افراد تن ماهی را با انواع ساده آن می‌شناسند؛ اما باید بدانید که در بازار عرضه تن ماهی، شرکت‌های مختلف، این غذای خوشمزه را به شکل‌های متفاوتی ارائه می‌کنند تا هر کس مطابق با سلیقه خود یکی از انواع آن را تهیه کند. برخی از کنسروهای تن ماهی در روغن و برخی هم در آب‌نمک به فروش می‌رسند.

شما می‌توانید با یک سرچ کوچک در سایت اسنپ‌ مارکت ، تن‌ماهی‌های مختلفی را چه در روغن و چه در آب‌نمک با طعم‌های متفاوت مشاهده و سپس خریداری کنید. برای مثال محصولات زیر را می‌توانید در سایت ببینید:

  • تن ماهی دودی
  • تن ماهی در روغن زیتون
  • ماهی تن با شوید
  • ماهی تن با لوبیا چیتی
  • ماهی تن با قارچ و ذرت
  • سالاد ماهی تن
  • ماهی تن در زعفران
  • ماهی تن با فلفل قرمز
  • (نفسمان گرفت!)
  • و …

یک تن ماهی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

2 23

اگر خیلی اهل خوردن تن ماهی نیستید و نمی‌دانید یک تن ماهی خوب باید چگونه باشد، به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم بیشتر توجه داشته باشید. با دانستن این نکات کم‌کم تن ماهی مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

  • تن ماهی باید طعم خوبی داشته باشد و نباید بوی بدی دهد.
  • نمک و چربی زیادی نباید داشته باشد.
  • نسبت به وزنش باید از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
  • در آن آسان باز شود تا مجبور نباشید مثل پیشنیان خود از سنگ و چوب یا چاقو استفاده کنید!
  • باله، فلس، پوست، استخوان، دم، خون و مواد اضافی نباید در کنسرو دیده شود.

با تن ماهی، غذاهای متنوعی درست کنید

پلوتن تنها غذایی نیست که می‌توانید با تن ماهی تهیه کنید. اگرچه پلوتن غذای ساده‌ای‌ست و در زمان‌هایی که می‌خواهید چیزی دم ‌دستی ولی خوشمزه درست کنید، کارتان را راه می‌اندازد؛ اما مطمئنا بعد از مدتی این غذا هم تکراری می‌شود؛ بنابراین بهتر است با انواع غذاهایی که می‌شود با تن ماهی درست کرد بیشتر آشنا شوید.

کتلت تن ماهی

این قدر نگویید: " شام چی بپزم؟" این جمله یکی از آزاردهنده‌ترین جمله‌هایی‌ست که ممکن است در هر خانه‌ای شنیده شود. انواع و اقسام کتلت‌ها و کوکوها را در اینترنت جستجو کنید و یک شام همه‌پسند بپزید. یکی از این غذاهای متفاوتی که می‌توانید تهیه کنید کتلت تن ماهی‌ست.

سالاد تن ماهی

وقتی صحبت از سالاد می‌شود، اکثر افراد به یاد سالاد فصل می‌افتند؛ اما چرا یک بار هم که شده است دست به خلاقیت نمی‌زنید و سالاد جدیدی درست نمی‌کنید؟ سالاد تن ماهی می‌تواند اولین قدم شما برای تهیه یک سالاد متفاوت باشد.

املت تن ماهی

املت هم از آن غذاهایی‌ست که افراد می‌توانند در تهیه آن خلاقیت‌های زیادی به خرج دهند و هر بار با اضافه یا کم‌کردن یک ماده غذایی، یک غذای متفاوت درست کنند؛ به این ترتیب می‌توانید از این سوال که شام چی بپزید به‌راحتی خلاص شوید. البته اگر همه انواع املت را امتحان کرده‌اید و دیگر چیزی به ذهنتان نمی‌رسد، چرا املت تن ماهی را امتحان نمی‌کنید؟

قلیه‌ماهی با تن ماهی

شاید با خواندن این تیتر کمی تعجب کرده باشید؛ اما جای تعجبی وجود ندارد. در این دنیا همه چیز ممکن است. حتی قلیه‌ ماهی با تن ماهی ! اگر از ماهی و دردسرهایش خوشتان نمی‌آید و عاشق تن ماهی هستید، یک بار هم که شده است این غذا را امتحان کنید؛ شاید عاشقش شدید. برای درست‌کردن این غذای متفاوت و جذاب به مقداری گشنیز، شنبلیله، تمر هندی، پیاز، سیر، رب گوجه، ادویه و البته تن ماهی و مجله آشپزی اسنپ‌مارکت احتیاج دارید.

تن ماهی یا کنسرو ماهی؟ مسئله این است!

اکثر افراد کنسرو ماهی را همان تن ماهی می‌دانند؛ در حالی که کنسرو ماهی را می‌توان از انواع ماهی تهیه کرد و فقط به ماهی تن منحصر نیست. برای مثال شرکت‌هایی وجود دارند که از ماهی‌هایی مثل کیلکا و ساردین هم کنسرو درست می‌کنند. شما در اسنپ‌مارکت علاوه‌بر انواع تن ماهی می‌توانید به کنسرو ماهی‌هایی مثل قزل‌آلا هم دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید که "تن" اسم یک نوع خاص از ماهی نیست؛ بلکه به گروهی از ماهی‌ها اطلاق می‌شود. هوور و گیدر جزو انواع مرغوب ماهی تن به حساب می‌آیند.

تن ماهی خود را با تخفیف از اسنپ‌مارکت بخرید

3 19

حالا که تصمیم خود را گرفته‌اید که یک پلوتن ساده و خوشمزه درست کنید، به سراغ کابینت آشپزخانه می‌روید و شاید در کمال ناباوری ‌ببینید هیچ تن ماهی وجود ندارد. از خودتان می‌پرسید چه کسی دور از چشم شما آخرین تن ماهی را باز کرده و خورده است؟

احتمالا در این لحظه می‌خواهید به زمین و زمان ناسزا بگویید! یا این که کاسه چه‌ کنم‌، چه کنم در دست بگیرید؛ چراکه تا ناهار زمان زیادی باقی نمانده است. لطفا آرام باشید؛ حرص نخورید و با چند کلیک ساده مشکل خود را حل کنید.

شما می‌توانید در همین لحظه از اسنپ ‌مارکت خرید کنید و کمی بعد خریدهای خود را دم منزل تحویل بگیرید. اصلا نیازی نیست که برای خریدکردن، زمان اضافه‌ای را برای آماده‌شدن بگذارید و در صف‌های طولانی بایستید. گوشی خود را بردارید و تن ماهی مورد نظر خود را با تخفیف از اسنپ‌مارکت بخرید. تن ماهی طبیعت، تن ماهی فامیلا، تن ماهی خوشبخت، اویلا، تحفه، شباب و مکنزی تنها بخشی از برندهایی‌ هستند که در اسنپ‌مارکت دیده می‌شوند.

به این فکر کنید که سانتیاگو، ماهیگیری که در داستان پیرمرد و دریا با آن آشنا شدید، مجبور بود ساعت‌ها پارو بزند، زیر آفتاب عرق بریزد و با این حال باز هم روزها هیچ ماهی نصیبش نشود! همین که جای سانتیاگو نیستید جای شکرش باقی‌ست! درست نمی‌گوییم؟

شما با خرید تن ماهی از اسنپ‌ مارکت نه‌تنها مجبور نیستید ماهی برای یک ساده این همه سختی بکشید (منظورمان پاروزدن، عرق‌ریختن و تمیز‌کردن ماهی‌ست) بلکه حتی لازم نیست قدم ‌از ‌قدم بردارید.

همان‌طور که قول دادیم مقاله را خیلی زود تمام کردیم. حالا به سایت اسنپ ‌مارکت سر بزنید و تن ماهی مورد نظر خود را تهیه کنید. مطمئنا خرید از اسنپ ‌مارکت خیلی راحت‌تر از ماهیگیری به سبک سانتیاگوست!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.