فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۶۳۲۱۵

ایرانسل در سیستان‌وبلوچستان دوره آموزشی برگزار می‌کند

ایرانسل در سیستان‌وبلوچستان دوره آموزشی برگزار می‌کند

ایرانسل در سیستان و بلوچستان دوره آموزشی «نسل دو تا پنج شبکه‌های ارتباطی» برگزار می‌کند. این دوره توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، در تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ایرانسل در سیستان و بلوچستان دوره آموزشی «نسل دو تا پنج شبکه‌های ارتباطی» برگزار می‌کند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در چارچوب برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود و با هدف محرومیت‌زدایی، مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال، دوره آموزشی شبکه‌های ارتباطی نسل دو تا نسل پنج را در سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

این دوره توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، در تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، این دورۀ پروژه‌محور را به‌منظور تربیت و تأمین نیروی‌های متخصص در زمینه نصب، راه‌اندازی و نگهداری تجهیزات شبکه تلفن همراه، در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و به صورت نظری و عملی، برنامه‌ریزی کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این دورۀ آموزشی، ضمن کسب دانش فنی مرتبط با تجهیزات و ساختارهای ارتباطی نسل دو تا نسل پنج شبکه‌های ارتباطی، به جمع شاغلان در این عرصه بپیوندند. ایرانسل در سیستان و بلوچستان دورۀ آموزشی «نسل دو تا پنج شبکه‌های ارتباطی» برگزار می‌کند.

https://irancell.ir/b/292662/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.