فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۶۳۸۳۴

ایرانسل باز هم پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی شد

ایرانسل باز هم پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی شد

براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعه ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

عیسی زارع‌پور، با انتشار یک پست اینستاگرامی، آمار اقدامات اپراتورها در این زمینه در استان‌های مختلف، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

بر این اساس، از مجموع ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در ۱۳ استان، دسترسی ۳۷روستا به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسط ایرانسل برقرار شده است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشتاز در توسعۀ اینترنت روستایی، نقش مهمی در ایجاد دسترسی مردم روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکۀ ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت ایفا می‌کند.

پیش ازاین، دکتر زارع‌پور با تشکر از دکتر عباسی‌آرند مدیرعامل و مجموعۀ کارکنان ایرانسل که در راه‌اندازی ارتباطات روستایی بسیار فعالانه ایفای نقش کرده‌اند، گفته بود: «زحمت اصلی در برقراری دسترسی روستاییان عزیز به اینترنت پرسرعت را این عزیزان می‌کشند.»

https://irancell.ir/b/292675/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.