فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۵۱۰۲۴

سفر به کیش

سفر به کیش

کیش یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران است که در طول سال، میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. برای سفر به این جزیره، بهتر است از قبل با جاهای دیدنی و بهترین زمان سفر به آن آشنا شوید.

کیش یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران است که در طول سال، میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. برای سفر به این جزیره، بهتر است از قبل با جاهای دیدنی و بهترین زمان سفر به آن آشنا شوید.

برای خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ مرجعی است که می‌توانید از آن، بلیط سفر خود به مقصد کیش را تهیه کنید. در این مطلب اطلاعاتی درباره سفر به کیش با شما در میان می‌گذاریم.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصد این شهر، اینجا کلیک کنید.

12w

درباره کیش

مساحت جزیره کیش که در آب‌های خلیج‌فارس قرار دارد، نزدیک به 90 کیلومتر مربع است. این جزیره زیبا همواره از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است. در دوران هخامنشیان از کیش برای صید مروارید استفاده می‌شد و در دوران اتابکان، بازرگانان زیادی به آن رفت و آمد می‌کردند.

کیش یک جزیره مرجانی است که در آن، امکانات تفریحی و مکان‌های دیدنی زیادی وجود دارند. در جزیره، هم مکان‌های تاریخی مثل شهر زیرزمینی کاریز و هم تفریحاتی مثل جت اسکی، غواصی، پاراسل و غیره موجود هستند. برای سفر به کیش می‌توانید از طریق اسنپ تریپ بلیط هواپیما تهران کیش را تهیه کنید.

بهترین زمان سفر به کیش

یکی از نکات مهم برای سفر به کیش انتخاب زمان مناسب سفر است. به طور معمول، جزیره کیش در زمان‌هایی مانند تعطیلات نوروز و جشنواره‌ها، از گردشگران بیشتری میزبانی می‌کند. در این زمان‌ها، پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان امکان‌پذیر نخواهد بود و هتل‌ها نیز گران‌تر هستند.

آب و هوای کیش از خرداد تا اواسط شهریور، گرم‌ترین حالت خود را سپری می‌کند. در مواقع دیگر سال، آب و هوای جزیره بسیار مناسب است. اگر قصد دارید در فصل زمستان به کیش بروید، بهتر است بدانید نیازی به همراه داشتن لباس گرم نیست.

خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ

تهیه بلیط هواپیما، یکی دیگر از موارد مهم برای سفر به کیش است. بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما کیش، استفاده از اپلیکیشن اسنپ تریپ است. در اسنپ تریپ تمامی شرکت‌های هواپیمایی فعال داخلی حضور دارند. شما می‌توانید پس از ارزیابی و مقایسه بلیط شرکت‌های هواپیمایی مختلف، گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. استفاده مستمر از اسنپ تریپ به شما امکان استفاده از کدهای تخفیف را می‌دهد. به کمک کد تخفیف می‌توانید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. همچنین در اسنپ تریپ می‌توانید به طور لحظه‌ای از قیمت بلیط هواپیما تهران کیش اطلاع پیدا کنید و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

برای خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ کلیک کنید.

استفاده از تور برای سفر به کیش

یکی دیگر از نکات مهم برای سفر به کیش آشنایی با تورهای سفر به جزیره است. فرق عمده تور با سفر شخصی این است که سفر با تور نیاز به‌صرف هزینه کمتری دارد. از آنجایی که مسئولین تور به صورت کلی اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌کنند، از تخفیف بیشتری برخوردار می‌شوند. اگر می‌خواهید سفر ارزانی به کیش داشته باشید توصیه می‌کنیم از تور استفاده کنید.

جاهای دیدنی جزیره کیش

همان‌طور که ذکر شد، در جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد. در این بخش به برخی از جاهای دیدنی جزیره اشاره می‌کنیم.

شهر باستانی حریره

حریره یک شهر قدیمی است که 800 سال قدمت دارد و در شمال جزیره قرار گرفته است. این شهر باستانی نزدیک به 120 هکتار وسعت دارد. بخش‌هایی از شهر حریره که در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند، شامل محدوده صنعتی، خانه اعیانی، مسجد و حمام هستند.

شهر زیرزمینی کاریز

یکی از جاهای دیدنی و جذاب که هنگام سفر به کیش باید از آن دیدن کرد، شهر زیرزمینی کاریز است. گفته می‌شود کاریز 2500 سال قدمت دارد و یک نمونه باستانی از حفر قنات توسط مردمان ایران است. این قنات‌ها که در گذشته آب شیرین مردم را تأمین می‌کردند، در عمق 16 متری زیرزمین جریان دارند. هنگامی که وارد شهر زمینی کاریز شوید، متوجه هوای مطبوع و خنک آن خواهید شد.

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

از دیگر جاذبه‌های جزیره می‌توان به خانه مردم‌شناسی بومیان کیش اشاره کرد که قدمت ۲۰۰ ساله دارد و در محله‌ «سفین قدیم» واقع شده است. این خانه 15 اتاق، یک حیاط خانوادگی و دو حیاط مجلسی دارد که نشان‌دهنده سبک زندگی بومیان جزیره کیش است.

قلعه جنی؛ یک قلعه اسرارآمیز

بومیان جزیره اعتقاد دارند که جنیان در قلعه جنی زندگی می‌کنند. این بنا در گذشته، یک پاسگاه هنگ مرزی بود که در دهه 40 خورشیدی چند اتفاق غیرعادی در آن رخ داد. پس از آن، شایعاتی بر سر زبان‌ها می‌افتادند. قلعه جنی یکی از مکان‌های هیجان‌انگیز است که در سفر به کیش می‌توانید از آن دیدن کنید.

کشتی یونانی

یکی از نقاط جذاب و دیدنی کیش، کشتی یونانی است. می‌توان با اطمینان گفت اغلب کسانی که از جزیره کیش دیدن کرده‌اند، از کشتی یونانی هم بازدید کرده‌اند. قدم زدن در ساحل و عکس گرفتن در کنار این کشتی، بسیار خاطره‌انگیز است.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش مانند قلب تپنده جزیره است. این اسکله به دلیل موقعیت مکانی مناسب، بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. قدم زدن روی این اسکله و تماشای امواج آرام دریا بسیار آرامش‌بخش است. در کنار اسکله تفریحی، تفریحات دریایی زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

اگر قصد بازدید از این جاذبه‌های کیش را دارید، کافی است بلیطی به مقصد کیش تهیه کنید. برای خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ مرجعی مطمئن و معتبر است.

11w

تفریحات هیجان‌انگیز

در جزیره کیش تفریحات هیجان‌انگیز زیادی وجود دارند که می‌توانند آدرنالین شما را بالا ببرند. خوبی آب و هوای کیش در این است که در تمام طول سال امکان لذت بردن از تفریحات آبی آن وجود دارد. تفریحاتی مانند:
• شاتل سواری
• بنانا سواری
• پاراسل سواری
• فلای بورد
• جت اسکی
• کریزی بوت
• غواصی
• اسکوتر زیردریایی
• اسکی روی آب

جمع‌بندی

پیش از سفر به کیش بهتر است درباره جزیره کمی اطلاعات کسب و کنید و از بهترین زمان‌های سفر، جاهای دیدنی و همچنین نحوه تهیه بلیط هواپیما آگاه شوید. به یاد داشته باشید که استفاده از تور به‌جای سفر شخصی می‌تواند هزینه سفر شما را کاهش دهد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان نیز بهتر است از سفر در مواقع شلوغ مانند تعطیلات نوروز خودداری کنید. جهت خرید بلیط هواپیما تهران کیش می‌توانید از اپلیکیشن اسنپ تریپ کمک بگیرید و یا به این لینک مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.