خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۰۰۹۳

چطوری با گوشی پول در بیاریم؟

چطوری با گوشی پول در بیاریم؟

گوشی همیشه در دسترس ما است پس چرا از آن پول درنیاوریم؟ فناوری نحوه کسب درآمد را متحول کرده و فرصت‌های درآمدزایی بی‌شماری با استفاده از گوشی در اختیارمان است.

در ادامه شما را با روش‌های هوشمندانه برای کسب درآمد با گوشی آشنا می‌کنیم. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی متصل به اینترنت و کمی تلاش است.

آیا می‌خواهید به سادگی و با صرف زمان بیشتر روی تلفن همرا به پول برسید؟ پس موارد زیر را بررسی کنید.

در این مقاله قرار است 8 روش ساده ای که بتوانید به راحتی با گوشی‌تان، پول دربیاورید را می‌گوییم. ولی قبل از آن باید بگوییم که این شغل‌ها را در کجا می‌توانید پیدا کنید. یکی از بهترین منابع برای پیدا کردن کار با گوشی، سایت‌های فریلنسری هستند.

پلتفرم‌های فریلنسینگ و دورکاری، منابع و فرصت‌های شغلی عالی را در اختیار علاقه‌مندان به کسب درآمد با گوشی قرار می‌دهند. با پیوستن به صف فریلنسرها در این پلتفرم‌ها، موانع کاریابی را کنار زده و با تلفن همراه خودتان درآمد کسب کنید.

اغلب کارهایی که در ادامه گفته می‌شود، در پلتفرم‌های فریلنسینگ در دسترس هستند. در ادامه شما را با مفهوم فریلنسینگ و فریلنسر آشنا خواهیم کرد.

فریلنسینگ چیست؟

فریلنسینگ به معنای انجام کار خاص برای مشتریان بدون تعهد به استخدام تمام وقت است. فریلنسرها اغلب چندین پروژه را به طور همزمان برای مشتریان مختلف انجام می‌دهند. فریلنسرها کار قراردادی را به صورت پاره وقت یا تمام وقت انجام می‌دهند و اغلب، پروژه‌ها را در پلتفرم‌های فریلنسینگ پیدا می‌کنند که رابطی میان آنها با کارفرما است.

فریلنسر در پلتفرم فریلنسینگ، بسته به توافق، به ازای هر پروژه، هر کار یا ساعت، دستمزد می‌گیرد. به طور معمول، پروژه‌های فریلنسری شامل کارهای کوتاه‌مدت می‌شوند. اگرچه مشتریان راضی، اغلب کارهای بعدی را هم به همان فریلنسر واگذار می‌کنند.

 

 اکثر مشاغل فریلنسینگ در بخش‌های مهارتی، خدماتی و خلاقانه مانند تولید محتوا، عکاسی، دستیاری، مترجمی و غیره در دسترس هستند. یعنی‌ پروژ‌ه‌ها از جانب کارفرما ثبت می‌شوند. بعد فریلنسرها هم بر حسب توانایی و مهارت‌های خودشان برای ثبت پیشنهاد روی پرو‌ژه‌ها، اقدام می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بیشتر با این حرفه، مقاله «فریلنسینگ چیست» را در کارلنسر مطالعه بفرمایید.

8 روش ساده ای که می‌توانید با گوشی‌تان پول دربیاورید.

1.ادمین شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی در حال رونق هستند و به همین دلیل تقاضا برای جذب ادمین شبکه‌های اجتماعی رو به افزایش است. به عنوان یک ادمین، باید تمام مسائل مربوط به اکانت‌های اجتماعی را مدیریت کنید. برخی از مسئولیت‌های ادمین به شرح زیر است:

  • طراحی تقویم محتوا: محتوای مدنظرتان را از قبل برنامه ریزی و سازماندهی می‌کند.

  • زمان‌بندی پست گذاری: انتشار پست‌ها برای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و...

  • پاسخگویی به دایرکت‌ها، کامنت‌ها و پیام‌ها

  • و...

2.مترجمی، ویراستاری و تایپ

اگر مهارت‌های زبانی دارید، می‌توانید از آنها برای کسب درآمد با گوشی استفاده کنید. بسیاری از سایت‌ها، تولیدکنندگان، نویسندگان، جوامع خارج نشین و افرادی که فارسی، زبان اصلی  آنها نیست، اغلب به خدمات ترجمه نیاز دارند که فرصت‌های درآمدزایی را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید این خدمات را به صورت آنلاین ارائه دهید و دامنه دسترسی به مخاطبان را بیشتر کنید.

بعلاوه بسیاری از مشاغل، نیازمند ویراستاری محتوا هستند. انتشاراتی‌های کاغذی و صوتی هم به ویراستاری کتب نیاز دارند. ویراستاری متن هم به راحتی با کمک گوشی قابل انجام است.

بسیاری از مشاغل برای تبدیل فایل‌های صوتی به متنی، به تایپیست یا رونویس نیاز دارند. برخی از اساتید و دانشجویان هم به دنبال تایپ جزوات دست نویس خودشان هستند. با نصب اپلیکیشن‌های نوشتاری روی گوشی خودتان به راحتی با گوشی تایپ کنید و پول درآورید.

3.با تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی کسب درآمد کنید

یکی دیگر از راه‌های آسان برای کسب درآمد با گوشی، تولید محتوا برای برندهای مختلف است.

نوشتن مقاله، بلاگ، کپشن و محتوای سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. برای کسب درآمد با گوشی خودتان، شروع به نوشتن محتوای طولانی با استفاده از ابزارهای نوشتاری کنید تا نوشتن خودتان را بهبود داده، سرعت تایپ را افزایش داده و تولید محتوای بدون خطا را تضمین ‌کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا محتوا را به سرعت تولید کنید و درآمد زیادی به دست آورید.

بعلاوه یوتیوب به پلتفرمی‌ برای آموزش‌ دادن و انتشار راهنماهای ویدیویی تبدیل شده است چون مخاطبان زیادی مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستند. اولین قدم این است که ویدیوهایی برای نمایش تخصص خودتان تولید کنید. برای جذاب‌تر کردن ویدیوها، می‌توانید از ویرایشگرهای ویدیو با هوش مصنوعی استفاده کنید تا ویدیو جذابی بسازید. سپس با برگزاری دوره‌های آموزشی و جذب شاگرد، به درآمدزایی خواهید رسید.

4.عکاسی با گوشی هوشمند

اگر در گرفتن فیلم، عکس و طراحی گرافیکی مهارت دارید، می‌توانید از گوشی خودتان برای کسب درآمد به عنوان یک عکاس مستقل استفاده کنید. با دوربین‌های پیشرفته‌ای که این روزها روی گوشی‌های هوشمند موجود است، می‌توانید بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت، تصاویری با کیفیت بگیرید. در این میان دو راه برای کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل وجود دارد.

241

 

ابتدا می‌توانید با عکاسان حرفه‌ای برای کسب تجربه و گسترش شبکه ارتباطی خودتان همکاری کنید. بعد به صورت قراردادی به مشاغل کوچک، برای تولید محتوای تصویری و ویدیویی سفارشی و تقویت حضور آنلاین آنها کمک کنید.

5.فروش اجناس دست ساز

اگر علاقمند به کارهای هنری و صنایع دستی هستید، پس کالاهای دست ساز خودتان را در اینستاگرام یا پلتفرم‌هایی مثل گلورین و جارچیکو بفروشید. این پلتفرم‌ها فرصت‌هایی برای نمایش و فروش آثارتان را در اختیار قرار می‌دهند. در ادامه برخی از اقلام دست ساز و محبوبی که می‌توانید بفروشید، آورده شده است:

  • لوازم دکوراتیو و تزیینی

  • زیورآلات دست ساز

  • نقاشی و آثار هنری

  • البسه و پوشاک سنتی

6.دستیار مجازی

بسیاری از کارفرمایان و شرکت‌ها، به دستیار یا منشی مجازی نیاز دارند. دستیار مجازی به صاحبان مشاغل، کارآفرینان و بنیانگذاران پرمشغله، در فعالیت‌های روزمره و اولویت بندی وظایف مهم کمک می‌کنید. به عنوان دستیار مجازی باید مهارت‌های ارزشمند و مختلفی مانند برقراری ارتباط سازنده، مدیریت، وقت شناسی و غیره را بیاموزید.

7. ادیت ویدئو و درج زیرنویس

ویرایش و ادیت ویدیو برای هر کسی که می‌خواهد محتوا را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارد ضروری است. فرقی ندارد که تولید کننده، کارآفرین، مالک کسب و کار یا یک برند هستید؛ به هر حال داشتن ویدیوهای جذاب، بسیار مهم است. خوشبختانه، ایجاد و ادیت ویدیو در گوشی هوشمندتان، آسان تر از همیشه شده است. می‌توانید با ویرایش ویدیوهای بلند و کوتاه، مانند فیلم‌های یوتیوب و ریلزهای اینستاگرام، درآمد کسب کنید.

242

 

مخاطبان برای دیدن فیلم‌های جدید زبان اصلی، به زیرنویس نیاز دارند. بعلاوه درج زیرنویس برای فیلم‌های آموزشی، بسیار ساده تر از دوبله آنهاست. بنابراین یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی، درج زیرنویس روی فیلم‌های مشتریان است.

8.لوازم دست دوم و بلا استفاده را در دیوار و شیپور بفروشید

آیا اقلام یا وسایلی دارید که دیگر به آنها نیاز ندارید؟ با مراجعه به سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور و ارسال آگهی فروش با گوشی خودتان، پول درآورید. این سایت‌ها دارای اپلیکیشن‌های موبایلی هم هستند.

استفاده از این اپلیکیشن‌ها آسان است و شما را به خریداران متصل می‌کنند. فروش وسایل شخصی یا خانگی که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد با گوشی و باز شدن فضای جدید در خانه است. چند نمونه از لوازم قابل فروش به شرح زیر هستند:

  • لباس‌ها

  • ابزار الکترونیکی

  • مبلمان

  • اکسسوری(کمربند، کیف، کفش و ...)

  • کتاب‌ها

اقلامی‌که می‌خواهید بفروشید باید کیفیت و شرایط مناسبی داشته باشند تا پول خوبی به دست آید.

 

در نهایت...

اگر به دنبال راه هایی برای پول درآوردن با گوشی هستید، گزینه های مختلفی در دسترس است. حتی اگر هیچ علاقمندی یا مهارتی ندارید، باز هم امکان کسب درآمد آنلاین از طریق خرده فروشی وجود دارد.

در حال حاضر، نوشتن، طراحی، تایپ و ادیت برخی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی هستند. پس قبل از هر چیزی با توجه به علایق و مهارت‌های خودتان، مسیر حرفه‌ای خودتان را مشخص کرده و با کمک ابزارها و پلتفرم‌های آنلاین به دنبال جذب مشتری و درآمدزایی بروید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.