خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۰۴۳۳

مهمترین سازه های فلزی در صنعت برق و زیباسازی شهری

مهمترین سازه های فلزی در صنعت برق و زیباسازی شهری

از آغاز پیدایش فلز تاکنون شاهد کاربرد گسترده آن در زندگی خود هستیم. همانند بسیاری از تولیدات بشر، فلز نیز مسیر تکاملی خود را پیموده و توانسته در همه صنایع نقش پررنگی در جهت تامین تجهیزات ایفا کند. یکی از این زمینه ها صنعت برق و شهرسازی است. این صنایع از سازه های فولادی جهت انتقال و روشنایی برق استفاده می کنند. در ادامه با انواع سازه های فلزی و ایده های نوع آورانه این صنعت آشنا می شویم.

اما مهمترین سازه های فلزی صنعت برق چیست؟ عمده سازه های فولادی در صنعت برق در زمینه انتقال برق و روشنایی معابر و خیابان ها استفاده می شوند. که در ادامه به تعدادی ازین سازه ها اشاره می کنیم.

پایه چراغ هشت وجهی

این سازه فولادی با توجه به کاربرد آن در ارتفاع و ابعاد متنوعی تولید می شود. از این سازه ها عموما برای روشنایی خیابان ها و بزرگراه ها بهره می برند اما گاها در ایجاد روشنایی محوطه کارخانه ها، فرودگاه ها و مواردی ازین قبیل نیز کاربرد دارند. جهت مشاهده نمونه های پایه چراغ هشت وجهی و آشنایی با طرح های متنوع آن می توانید از سایت گروه مهندسی روشان سازه اطلاعات لازم را کسب کنید.

برج نور با سبد متحرک و ثابت

دکل یا برج نور، جهت ایجاد روشنایی در محوطه هایی با وسعت بالا کاربرد دارند. این محصول شامل یک بدنه چندوجهی مرتفع و سبد پروژکتور بوده که هم بصورت متحرک و هم بصورت ثابت طراحی و تولید می شوند. گروه مهندسی روشان سازه با بیش از پانزده سال سابقه طراحی، تولید و اجرای سازه های فلزی، پروژه های بسیاری را در این زمینه به مرحله بهره برداری رسانده است.

برق 2

مهمترین سازه های فلزی صنعت زیبایی شهری

همچنین در صنعت زیبایی شهری نیز کاربردهای بسیار متنوعی را شاهد هستیم که در ادامه به تعدادی از آن اشاره می کنیم.

برق 1

دکل های پرچم

در ورودی شهرها، روی پل ها و بسیاری از کارخانه ها شاهد پرچم های تزئینی و تبلیغاتی هستیم. این پرچم ها عمدتا در ارتفاع بالا نصب می شوند که با وزش شدید باد نمای بهتری داشته باشند. از hین رو طراحی پایه هایی جهت نگهداری این پرچم ها امری تخصصی و بسیار حساس می باشد. که در فرایند تولید آن باید پارامترهای بسیاری توسط متخصصین و نرم افزار اختصاصی این کار مورد ارزیابی قرار گیرند.

پایه چراغ پارکی و دکوراتیو

شاید پرکاربردترین سازه در سطح شهر و مناطق مسکونی پایه چراغ های دکوراتیو و پارکی باشند. این سازه ها علاوه بر پارک ها در حیاط منازل، ویلاها و شهرک های ساحلی نیز قابل استفاده می باشند. امروزه با توجه به ظهور نرم افزارهای تخصصی تنوع در تولید این سازه بسیار بالا رفته و طرح های بسیار جذابی به مرحله تولید رسیده اند.

برق 3

علاوه بر موارد فوق از سازه های فولادی مانند دکل دوربین مداربسته و پایه های ترافیکی و راهنمایی رانندگی نیز استفاده می شود که در مجموعه زیبایی شهری جای دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.