فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۲۶۹۶

نقش استفاده از دستگاه های تصفیه هوا در دوران تغییرات اقلیمی

نقش استفاده از دستگاه های تصفیه هوا در دوران تغییرات اقلیمی

امروز با توجه به مشکل آلودگی هوا که هم اکنون با آن مواجه هستیم، به معرفی دستگاه های تصفیه هوای خانگی معتبر و انتخاب صحیح هر کدام از آنها برای موارد مختلف می پردازیم.

رسانه های جهانی در روزهای اول آذر ماه از کنفرانس تغییرات اقلیمی با میزبانی امارات متحده عربی در نزدیکی کشور ما با حضور کشورهای قدرتمند صنعتی در بالاترین سطح مشارکت دولت مردان خبر می دهند. اهمیت تغییرات اقلیمی برای همه روشن است، افزایش جمعیت به همراه تغییرات اقلیمی و توسعه شهرها به همراه کاهش یافتن پر سرعت منابع که روزگاری ساده اندیشان پایان ناپذیرش می پنداشتند. دنیای امروز ما را از ابتدای نیمه دوم قرن بیستم با مشکلات و مسائل جدی جدیدی مواجه شده، از همان زمان کشورهای پیشرفته به بازنگری و تکمیل استانداردهای قدیمی ساخت بناها و تغییر مقررات قدیمی صدور پروانه و پایان کار ساختمانی اقدام نمودند و در قوانین جدید از سازندگان درخواست شد تعهدات لازم جهت نصب تصفیه هوا و آب مرکزی را در طرح خود درج کنند و اصطلاح خانه سالم را برای طرح ساختمان های جدید برگزیدند.

پس از تائید کارشناسان مبتنی بر اینکه به طورمیانگین هر فرد نود درصد از مدت زمان طول عمر خود را در مکان های سرپوشیده می گذراند، اهمیت به سالم بودن هوای داخل ساختمان ها بیشتر مورد توجه همگانی قرار گرفت و بسیاری از پیشرفت های ساخت مصالح ساختمانی جدید مورد بازنگری مجدد قرار گرفتند. در زمان های گذشته خانه همیشه محلی سالم برای استراحت و آسایش قلمداد می شد و سالم سازی خانه ها فقط در مقابل هجوم و نفوذ آلودگی هایی از خارج به داخل خانه بود، باجایگزینی مصالح جدید به جای مواد به کار رفته در بناهای قدیمی، بسیاری از این مصالح و حتی لوازم درون خانه مورد آزمایش قرار گرفته و خطرات ناشی از متصاعد شدن گازها آلی فرار از آنها تا سال ها بعد مورد تائید قرار گرفت. با توجه به عدم وجود مصالح طبیعی به اندازۀ کافی و حتی در صورت پیدا کردن مواد طبیعی مشکلات دیگری همچون گران بودن قیمت، یکدست نبودن و از طرف دیگر برتری فنی مصالح مصنوعی مانند: مقاومت و سبک بودن و قابلیت اجرای آسان، تصمیم گیری از عدم مصرف آنها را اگرچه نمی توان گفت غیر ممکن، اما بسیار سخت می کرد، بنابراین متولیان امر برای ساختن خانه ای سالم و امن به سراغ راه حل های  دیگری رفتند. با شناخت آلاینده ها، بسیاری از آن ها را در طبقه بندی گازهای فرار قرار دادند. به طور مثال گاز آلی فرار(VOCs) فرمالدهید تا سال ها پس از پایان ساختمان توسط دیتکتور در خانه ها ردیابی شده است، فرمالدهید، در ساخت رنگ و چسب، سیلر بکار برده می شود، همینطور وجود سرب و عناصر سمی دیگر که آلودگی هوای داخلی را چند برابر از هوای خارج  از خانه ناسالم تر می کند.

 

این بحث طولانی و ضروری را در جایی دیگر ادامه خواهیم داد و امروز با توجه به مشکل آلودگی هوا که هم اکنون با آن مواجه هستیم، به معرفی دستگاه های تصفیه هوای خانگی معتبر و انتخاب صحیح هر کدام از آنها برای موارد مختلف می پردازیم.

1011

در بیشتر کشورهای غربی مقررات اخذ پایان کار ساختمانی از اواخر قرن بیستم ضوابط جدیدی را در ارتباط با نصب سیستم های تصفیه هوا و آب و فاضلاب مرکزی را به همراه استفاده از انرژی پاک، اجباری و یا شامل اعطای امتیازات ویژه نموده اند. در مواردی که امکان نصب سیستم مرکزی میسر نباشد، استفاده از دستگاه های تصفیه هوا نئوتک با قابلیت جابجایی و نصب ساده گزینه مناسبی است که امروزه در دنیا متداول گشته است. شرکت چرمه شیز با اطلاع از موارد فوق اقدام به تحقیق و شناسایی شرکت های معتبر دنیا در فیلترهای هپا و کربن اکتیو نموده و با در نظر گرفتن جهات مختلف مانند: داشتن تائیدیه های معتبر و مستقل، امکان ارائه خدمات پس از فروش حتی برای دستگاه هایی که امروزه از چرخه تولید خارج شده اند، قیمت های منطقی برای تعویض فیلترها و قطعات یدکی دستگاه های تصفیه هوا نموده و نمایندگی چند شرکت بنام Neotec و یا Camfill و چند شرکت دیگر را گرفت و هم اکنون پس از بیست سال فعالیت با کسب تجارب خاص شهرهای ایران آماده خدمت به شماست، جهت مشاوره می توانید با کارشناسان شرکت چرمه شیز تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. دستگاه نئوتک مدل NT-HC200A از جدیدترین مدل های برتر تصفیه هوا بوده که با وجود کوچک بودن تمام تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه بزرگ تصفیه هوا مانند AP-HC600A را داراست. فراهم کردن هوای سالم، اهدای سلامتی به خود و خانواده شما است.

1022

چرمه شیز هیچوقت در ارائه خدمات و در دسترس بودن  قطعات یدکی و فیلترها پاسخ منفی به مشتریان نداده است و در شرایط آلودگی هوا همیشه موفق عمل کرده است.

در صورت تمایل یافتن راهی برای حفاظت از خانواده خود در مقابل آلودگی هوا، با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

ارائه خدمات به شما باعث افتخار ما خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما با شماره تلفن های 88613903  و  88055727 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت www.charmeshiz.com از توانایی دستگاه های تصفیه هوای نئوتک اطلاع حاصل فرمایید .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.