خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۴۱۱۰

سقف کارت به کارت با همراه بانک چقدر است؟

سقف کارت به کارت با همراه بانک چقدر است؟

در خانه نشسته‌اید بعد از یک روز پرکار به یاد می‌آورید که باید مبلغی را برای شخصی کارت به کارت می‌کردید، بانک جیبی خود را از روی میز برمی‌دارید و وارد همراه‌ بانک صادرات ایران می‌شوید، کارت به کارت شما با همراه بانک صادرات ایران در کسری از ثانیه با موفقیت انجام شد.

با کارت به کارت بانک صادرات آنلاین در هر مکان و زمانی بدون صرف انرژی می‌توانید پول خود را جابه‌جا کنید. اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران پل نجاتی برای خرید زمان درمقابل ایستادن در صف بانک است. با نصب این همراه بانک یک بانک جیبی برای خود تاسیس کنید.

باید دقت داشته باشید انتقال وجه در همراه بانک صادرات ایران انواع مختلفی دارد که هر کدام برای یک کاری مناسب است و همینطور سقف مشخصی دارند برای مثال سقف میزان کارت به کارت با انتقال‌ وجه پایا متفاوت است.

در ادامه این مطلب شما را به صورت کامل و واضح با چگونگی ثبت‌نام داخل همراه بانک صادرات ایران، نصب اپلیکیشن همراه بانک، نحوه کارت به کارت در همراه بانک صادرات ایران، انواع انتقال وجه و سقف کارت به کارت راهنمایی می‌کنیم.

نصب اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران

برای نصب همراه بانک صادرات ایران در اولین قدم به بانک صادرات ایران مراجعه کنید. برای نصب همراه بانک باید شماره موبایل خودتان را در سیستم بانک صادرات ایران ثبت کنید. بعد از وارد کردن شماره خود در سیستم اقدام بعدی گرفتن رمز پویا است. سومین گام رفتن به وبسایت اصلی بانک صادرات ایران و دانلود اپلیکشن همراه بانک است. بعد از نصب برنامه روی ثبت‌نام کاربر جدید کلیک کنید و شماره تماسی را وارد کنید که به نام شما است و برای کدملی شما ثبت شده، بعداز وارد کردن شماره موبایل و کدملی باید روی دریافت رمزپویا کلیک کنید تا رمزی که برای شما پیامک می‌شود را وارد کادر کنید.

بعداز واردکردن اطلاعات بالا بانک صادرات ایران برای شماره شما پیامک کدتایید ارسال می‌کند که باید وارد کادر مورد نظر کنید. در گام بعدی و آخر باید نام‌کاربری و رمزعبوری که متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگیلیسی است را انتخاب کنید. به همین راحتی شما بانک جیبی خود را یعنی بانک صادرات ایران را در مویابل خود نصب کردید و دیگر خدمات بانکی را بدون صرف‌وقت انجام می‌دهید.

کارت به کارت بانک صادرات آنلاین

کارت به کارت داخل اپلیکیشن بانک صادرات ایران یکی از راحت‌ترین کارهای ممکن داخل این برنامه است. برای اینکار با واردکردن نام‌کاربری و رمزعبور خود وارد همراه بانک صادرات ایران شوید، و درقسمت بالای برنامه از روی منو کلیلک کنید.

گزینه‌ها و خدمات زیادی برای شما به نمایش درمی‌آید که شما باید روی انتقال‌وجه کلیلک کنید، بعداز انتخاب انتقال‌وجه گزینه‌های متنوعی از انتقال‌وجه به شما نشان داده می‌شود که چون قصدشما کارت به کارت است باید روی گزینه انتقال کارت کلیلک کنید.

با واردکردن شماره کارت بانکی مقصد و اطلاعات کارت خود مانند تاریخ انقصا و 2CVV و در پایان رمزپویا مبلغ موردنظر شما به کارت مقصد انتقال پیدا می‌کند.

سقف کارت به کارت با همراه بانک صادرات ایران

در اپلیکیشن بانک صادرات ایران شما می‌توانید در روز تا سقف 10 میلیون تومان کارت به کارت انجام دهید. دقت داشته باشید این مبلغ مخصوص انتقال کارت از کارت است و در روش‌های دیگر انتقال‌وجه در همراه بانک صادرات ایران مبلغ‌های بیشتری قابل انتقال است.

برای مثال اگر می‌خواهید از حساب‌بانکی خود به حساب بانکی صادرات شخص دیگری واریزی انجام دهید یعنی انتقال درون بانکی، می‌توانید با استفاده از قابلیت پایا در اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران تا سقف 100 میلیون تومان انتقال وجه انجام دهید .

انتقال وجه در بانک صادرات از طریق موبایل امروزه با استفاده از تکونولوژی بسیار در مدار پیشرفت قرار گرفته است. خیلی افراد هستند که هنوز برای کوچکترین کارهای بانکی به شعب‌های بانک صادرات ایران مراجعه می‌کنند؛ اما شما با نصب اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران در موبایل خود می‌توانید بدون نگرانی برای صرف وقت و انرژی انتقال وجه به شکل‌های متفاوتی انجام دهید.

در این مطلب از بانک صادرات ایران زمین سعی براین شد شما را با نحوه ثبت‌نام داخل اپلیکیشن همراه بانک صادرات ایران و شیوه کارت به کارت و همینطور سقف کارت به کارت آشنا کنیم. بهترین زمان برای تاسیس بانک جیبی خود همین لحظه است پس بعداز خواندن این مطلب بانک جیبی خود در موبایل نصب کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.