فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۵۲۶۶

ثبت نام برای دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

ثبت نام برای دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

اگر شما هم به دنبال بهترین دوره آموزشی ارز دیجیتال در شهر اصفهان هستید باید این خبر را به شما بدهیم که آکادمی پارسیان بورس در حال برگزاری دوره جدید خود در این شهر در تاریخ 12 بهمن ماه می‌باشد و ثبت نام و رزرو برای این دوره آغاز شده است.

آکادمی پارسیان بورس یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های شرق کشور در حوزه آموزش بازارهای مالی است که تا کنون دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال در شهرهای مختلفی از ایران، علی الخصوص اصفهان برگزار نموده است. در حال حاضر نیز ثبت نام دوره جدیدی در اصفهان توسط این آکادمی با ظرفیت محدود آغاز شده است که شما می‌توانید یکی از دانش‌پذیران این دوره باشید. برای شرکت در این دوره، ثبت نام کنید.

شرایط ثبت نام در دوره ارز دیجیتال اصفهان آکادمی پارسیان بورس

18

برای ثبت نام در دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان، به جز علاقه به بازارهای مالی، نیازی به هیچ پیش نیاز دیگری نخواهید داشت. این دوره یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین سرفصل‌های آموزشی را داشته و شما در هر سطحی از دانش در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال که باشید می‌توانید در آن شرکت کرده و مطمئن باشید در انتهای دوره به تریدری ماهر تبدیل خواهید شد.

در این دوره در ابتدا با موضوعات ابتدایی مانند آشنایی با بازارهای مالی، صرافی، کیف پول و تمامی مفاهیم پایه آشنا خواهید شد و نهایتاً به بخش‌های عملی و کارکردن با اندیکاتورها خواهید رسید. بهتر است برای انجام تحلیل‌های خود، از سیستم کامپیوتری و لپ تاپ استفاده نمایید. همراه داشتن لپ تاپ در کلاس‌ها به شما کمک می‌کند تا پا به پای استاد پیش رفته و تمامی مراحل را پیاده سازی کنید. با توجه به حالت کارگاهی که کلاس دارد، این موضوع تا حد زیادی ضروری است.

همچنین باید این را بدانید که ظرفیت این کلاس محدود است و این به دلیل افزایش بازدهی دانش‌پذیران می‌باشد. طبیعتا استاد باید بتواند به تمامی سوالات دانشجویان پاسخ داده و مشکلات آن‌ها را برطرف نماید. کلاس‌های کارگاهی با تعداد افراد کمتر می‌تواند بیشتری بازدهی را داشته باشد. به همین دلیل اگر تمایل دارید در کلاس ارز دیجیتال در اصفهان آکادمی پارسیان بورس حضور داشته باشید اینجا کلیک کرده و رزرو خود را انجام دهید.

ویژگی‌های دوره آموزش ارز دیجیتال

20

در این بخش تصمیم داریم شما را با مزایا و ویژگی‌های دوره‌های برگزار شده توسط آکادمی پارسیان بورس آشنا نماییم. همانطور که در ابتدا بیان کردیم، پارسیان بورس یکی از معتبرترین آموزشگاه‌ها در حوزه بازارهای مالی است. این آکادمی مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور داشته و دانشجویان بعد از گذراندن دوره خود، می‌توانند در آزمون دوره شرکت کرده و مدرک رسمی و قابل ترجمه خود را دریافت نمایند. این مدرکی است که تنها توسط آکادمی پارسیان بورس می‌توانید دریافت کنید.

علاوه بر این، باید این موضوع را بیان کنیم که پشتیبانی این آکادمی دائمی بوده و شما تا هر زمانی که بخواهید می‌توانید سوالات خود را از اساتید و پشتیبانان متخصص پارسیان بورس بپرسید. این امکانی است که در سایر آموزشگاه‌ها نخواهید دید. به صورت کلی هر مجموعه آموزشی برای پشتبیانی خود مدت زمان مشخصی را تعیین کرده و پس از آن هزینه جداگانه‌ای برای این امور دریافت می‌نماید. پارسیان بورس خیال شما را از این بابت مطمئن کرده و می‌توانید از حضور افراد متخصص و تریدرهای حرفه‌ای در کنار خود به صورت دائمی اطمینان داشته باشید.

در رابطه با روش برگزاری کلاس‌ها نیز باید به این موضوع اشاره نماییم که شما به صورت کارگاهی و عملی می‌توانید تمامی مبانی بازار را بشناسید. اگر حتی کمی با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید این را می‌دانید که پیچیدگی‌های بسیار زیادی داشته و شما با مطالعه چند مطلب تئوری نمی‌توانید آینده سرمایه گذاری خود را در این بازار تضمین نمایید.

اساتید آکادمی پارسیان بورس تمامی تجربه‌هایی که در طی سالیان ترید خود به دست آوردند را در اختیار شما قرار می‌دهند و به این صورت راه معامله‌گری حرفه‌ای را خواهید آموخت. باید این را بدانید که شما از جلسه چهارم خود ترید را باید آغاز کنید. این در واقع موضوع اختیاری نبوده و استاد از شما می‌خواهد که ترید خود را آغاز نمایید تا تمامی مشکلاتی که در این مسیر برایتان به وجود خواهد آمد را برطرف نماید. به این صورت است که در انتهای دوره به تریدری حرفه‌ای تبدیل خواهید شد. این تضمینی است که آکادمی پارسیان بورس به شما می‌دهد.

راه‌های ارتباطی با آکادمی پارسیان بورس

اگر تصمیم گرفتید برای ثبت نام در این دوره اقدام نمایید یا به صورت رایگان از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید می‌توانید به سایت آکادمی پارسیان بورس به آدرس parsianbourse.com مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید یا با شماره‌های 05138481769 – 05138481708 – 09153201374 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان آکادمی همیشه پاسخگو شما خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.