فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۰۲۴۹۰

پس‌انداز طلای آب‌شده در سامانه امن میلی با تسویه آنی به حساب‌های بانک قرض الحسنه رسالت

پس‌انداز طلای آب‌شده در سامانه امن میلی با تسویه آنی به حساب‌های بانک قرض الحسنه رسالت

با سقوط ارزش ریال تا پایان سال ۱۴۰۳، بازار برای معامله با دلار ۷۰ هزار تومانی آماده شده است. با توجه به شرایط معیشتی مردم، سرمایه‌گذاری در سبدهای امن و با ثبات، یک ضرورت غیرقابل انکار محسوب می‌شود. در این میان، طلا بی‌شک جزو دارایی‌‌های محبوب و امنی بوده که ارزش ویژه‌ای در بلند مدت رقم می‌زند. اصلی‌ترین مساله اینجاست: کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری ایده‌آل است؟

طلای آب شده، به‌دلیل نداشتن اجرت و مالیات سودآوری بیشتری نسبت به سایر انواع طلا مانند سکه و طلای زینتی دارد. از طرفی، مواردی مثل شفاف نبودن قیمت و دشواری در سنجش عیار طلای آب شده چالش‌هایی نیز رقم زده است. به همین دلیل، اپلیکیشن میلی، راهکاری شفاف و نوین برای سرمایه‌گذاری امن و آسان در طلای آب شده ارائه داده تا به‌صورت آنلاین و فیزیکی بتوانید طلای ۱۸ عیار با کیفیت تهیه کنید. در ادامه این مطلب، با سرمایه‌گذاری روی طلای آب شده و نحوه کسب سود در سامانه امن میلی آشنا خواهید شد.

طلای آب شده چیست؟ گامی پرسود در حفظ ارزش پول

طلای آب شده (Molten Gold)،حاصل ذوب کردن طلاهای زینتی دست دوم، شکسته یا شمش طلا است که شکل خاصی ندارد و به‌صورت مکعب، مفتول یا شمش دراختیارتان قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که خبری از اجرت، مالیات و هزینه‌های اولیه هنگام خرید این نوع طلا نیست، جزو بهترین راهکارها برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول به‌شمار می‌رود.

با خرید طلای آب شده در میلی، شما فقط هزینه هر میلی طلای خریداری شده را براساس نرخ روز طلا و کارمزدی ناچیز ۰.۵ (نیم درصدی) پرداخت خواهید کرد. اگر هنوز برای خرید طلای آب شده مطمئن نیستید، خواندن بخش بعدی در تصمیم‌گیری کمکتان خواهد کرد.

5

چرا طلای آب شده بهترین نوع سرمایه‌گذاری در طلا است؟

 طلای آب شده حکم قایق نجات در بازار پر تلاطم طلا دارد. زیرا شما را از پرداخت اجرت، سود فروشنده و هزینه‌های اولیه هنگام خرید نجات می‌دهد و مقدار خالصی از طلای ۱۸ عیار در اختیارتان می‌گذارد. مهم‌ترین دلایل خرید طلای آبشده شامل موارد زیر است:

  • بالا بودن ارزش ذاتی طلا و امکان کسب سود از نوسانات بازار
  • بالا بودن سرعت تبدیل طلا به پول نقد و قابلیت نقدشوندگی
  • امکان استعلام مشخصات طلای آب شده از مراجع معتبر
  • امکان ساختن طلای زینتی سفارشی از طلای آب شده
  • امکان فروش حتی در شرایط ریزشی بازار
  • بدون مالیات، اجرت و هزینه‌های اضافه
  • نگهداری آسان و بدون هزینه

اگر برایتان سوال است «چگونه طلای آب شده ۱۸ عیار بخریم؟» ادامه مطلب را بخوانید.

۵ مورد از مهم‌ترین نکات هنگام خرید طلای آب شده

در ادامه، مهم‌ترین نکاتی را بررسی کردیم که هنگام خرید طلای آب شده نیاز است به آن توجه کنید.

۱. عیار طلا؛ خالص‌ترین مورد در خرید طلای آب شده

اولین نکته‌ در خرید طلای آب شده آنلاین توجه به خلوص و عیار طلای ذوب شده است. عیار تعیین کننده میزان خلوص طلا بوده و توسط کارشناسان مشخص می‌شود. معمولا برای افزایش عیار طلا، از ذوب سکه‌های ۲۴ عیار استفاده و برای کاهش آن فلزاتی مثل مس و نقره را به آن اضافه می‌کنند.

۲. انگ طلا؛ توجه به شناسنامه طلای آب شده

روی هر قطعه طلا مشخصاتی مانند نام کارگاه تولیدی، کد ری‌گیری و عیار طلا نوشته شده که اصطلاحا به آن انگ طلا می‌گویند. در هنگام خرید طلای آب شده، مطمئن شوید انگ طلا به آن چسبیده و هک شده باشد.

۳. کد ری‌گیری؛ اصلی‌ترین نکته در خرید طلای آب شده

این کد برای تهران یک کد ۶ رقمی و برای شهرستان کد ۴ رقمی بوده که توسط مرکز ری‌گیری ثبت شده است. با استعلام این کد در وب‌سایت reygiri.com می‌توانید از اصالت طلای آب شده خود مطمئن شوید.

۴. قیمت طلا؛ مهم‌ترین نکته خرید طلای آب شده

با دانستن وزن و عیار طلا می‌توانید با توجه به قیمت روز طلا، قیمت آن را محاسبه کنید. همچنین به‌طور لحظه‌ای قیمت هر ۱۰۰۰ میلی طلای ۱۸ عیار در سامانه امن میلی نمایش داده می‌شود.

۵. توجه به اصالت و شفافیت مرکزی که از آن خریداری می‌کنید

پیدا کردن بهترین و امن‌ترین مرکز خرید طلای آب شده چالش‌برانگیز است. در این زمینه حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. هرگز شتاب‌زده عمل نکنید و در کمال حوصله و با تحقیق کافی مرکزی را انتخاب کنید که از شفافیت و اصالت عملکرد آن مطمئن هستید. در ادامه، به شما خواهیم گفت چگونه این کار را انجام دهید.

اصیل‌ترین و باکیفیت‌ترین طلای آب شده را از کجا بخریم؟

سرمایه‌گذاری امن و مطمئن برای داشتن طلای ۱۸ عیار، ممکن است مسیر مبهم و پر چالشی به‌نظر برسد. میلی با ارائه خدمات نوین، خرید و فروش طلای آب شده را آسان‌تر و مطمئن‌تر از همیشه کرده است. در سامانه امن میلی، به‌راحتی می‌توانید کف پس‌اندازتان را به طلای آب شده ۱۸ عیار تبدیل کنید و هر زمان که مایل بودید، آن را به‌طور آنی به قیمت روز بازار بفروشید یا با مراجعه به خزانه میلی، معادل آن طلای فیزیکی تحویل بگیرید. شما به‌سادگی و با هر میزان توان مالی از یک میلی تا میزان دلخواهتان می‌توانید طلای ۱۸ عیار تهیه کرده و در کیف پولتان ذخیره کنید.

برای شروع، کافی‌است در اپلیکیشن میلی روی گزینه «دریافت فیزیکی» کلیک و میزان طلای مورد نظرتان را تعیین کنید. پس از ثبت مشخصات فردی، فرایند درخواست و دریافت طلا توسط شما با موفقیت انجام خواهد شد.

اصلی‌ترین دلایل خرید طلای آب شده از میلی؛ سرمایه‌گذاری مطمئن با نقدشوندگی آنی

برایتان سوال است که «چرا از میلی طلای آب شده بخریم؟» در این قسمت به شما خواهیم گفت.

  • امکان خرید و فروش آنی، نامحدود و دلخواه طلا در میلی فراهم است

در اپلیکیشن امن میلی این امکان برایتان فراهم است که از ۱۰ میلی تا هر میزان دلخواه طلای آب شده به‌صورت آنلاین خریداری کنید. پس از پرداخت نهایی، به میزان وجه پرداختی، طلای آب شده به حساب شما اضافه می‌شود. برای اطمینان بیشتر، شما می‌توانید طلای خود را به‌صورت حضوری و با مراجعه به خزانه و فروشگاه میلی دریافت کنید.

همچنین می‌توانید آن را به‌صورت مجازی در حساب خود نگه دارید و کار نگهداری آن را به میلی بسپارید یا آن را بفروشید و همان موقع پول طلا را در حسابتان دریافت کنید. علاوه‌بر این امکان انتقال میزان دلخواه طلای آب شده به حساب دوستان و آشنایانتان نیز برایتان در میلی فراهم است.

  • نگهداری طلایتان را به خزانه طلای امن میلی بسپارید

خبری از پرداخت هزینه‌های اضافی برای نگهداری طلایتان نیست. شما به‌راحتی می‌توانید در بستر امن میلی طلای خود را ذخیره و نگهداری کنید. هر زمان که مایل بودید، آن را می‌توانید بفروشید یا به آن اضافه کنید. برای دریافت طلا نیز قرار نیست هیچ هفت خان رستمی را طی کنید. فقط کافی‌است روی «دریافت طلا» کلیک کنید تا تیم پشتیبانی ادامه مسیر را به شما نشان دهد.

  • با تسویه حساب آنی بانک قرض الحسنه رسالت خیالتان راحت است

هیچ اتفاق جادویی یا شعاری در کار نیست. نقدشوندگی آنی میلی، به دلیل تسویه حساب آنی بانک قرض الحسنه رسالت رقم می‌خورد تا لذت خرید و فروش طلا برای کاربران فراهم شود؛ بنابراین اگر حساب رسالت در میلی ثبت کرده باشید، دیگر دغدغه تسویه حساب را نخواهید داشت.

پس از فروش طلا، کافی‌ است درخواست برداشت وجه را در اپلیکیشن میلی ثبت کنید. دراین‌صورت، بانک قرض الحسنه رسالت، مبلغ طلای فروخته شده را به‌طور آنی به حساب شما واریز می‌کند. برای اطلاع بیشتر در این زمینه، تفاوت زمانی سیکل پایا و پرداخت آنی بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید ملاحظه کنید.

جدول فرایند زمانی سیکل پایا

انتقال وجه سامانه پایا در روزهای کاری، از شنبه تا چهارشنبه در چهار مرحله انجام می‌شود. چرخه‌های این مراحل در جدول زیر مشخص شده است:

6

با خرید طلای آب شده در میلی از تورم جلو بزنید

طلای آب شده خیالتان را از بابت کسب سود و حفظ سرمایه‌تان راحت می‌کند. هنگام خرید و فروش طلای آب شده به‌صورت آنلاین نیاز است به مواردی مانند مجوزهای قانونی وب‌سایت، میزان کارمزد، نحوه دریافت طلا و عیار آن توجه کنید. با استفاده از سامانه امن میلی می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز هر میزان پول خود را به طلای ۱۸ عیار تبدیل و در صورت تمایل، آن را به‌صورت حضوری تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این سامانه به آدرس www.mili.gold مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.